اگر عدالت مخدوش شود همه باید حساس شویم.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، وی درادامه با تقدیر از معاون اول رئیس‌جمهور، استاندار هرمزگان و سایر مسوولان و دستگاه‌ها برای رسیدگی سریع به زلزله‌زدگان هرمزگان گفت: بازسازی منازل بخش روستایی و شهری آسیب‌دیده از زلزله با سرعت دنبال شود.  رئیسی در ادامه با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز به کار دولت، از دستگاه‌های مختلف خواست تا گزارش عملکرد سه ماهه خود را به مردم ارائه دهند.  رئیس‌جمهور همچنین از وزرای نفت و نیرو خواست تا هرچه سریع‌تر آیین‌نامه مربوط به محاسبه هزینه انرژی مشترکان پرمصرف را نهایی و ارائه کنند.

  تاکید رئیسی بر عدم استقراض از بانک مرکزی

ازسوی دیگر رئیس‌جمهور سه‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی در دوره استقرار دولت سیزدهم تاکید کرد: تلاش شود تا روند تامین بودجه بدون استقراض از بانک مرکزی تا پایان سال ادامه یابد.

همچنین براساس تصمیم اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مقرر شد برنامه پیشنهادی وزارت اقتصاد با برنامه‌های سایر بخش‌های تیم اقتصادی دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، تلفیق و برای عملیاتی و اجرایی شدن در بودجه سال ۱۴۰۱ با رویکرد و هدف کنترل تورم و تامین رشد اقتصادی کشور آماده و ارائه شود.

  استاندار کردستان منصوب شد

همچنین هیات دولت در جلسه دیروز خود که به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، پس از بررسی برنامه‌ها و سوابق آقای اسماعیل زارعی کوشا، وی را به‌عنوان استاندار کردستان تعیین کرد.

  جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور اعضای جدید

همچنین روز گذشته نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و سایر روسای قوا به همراه اعضای جدید این شورا برگزار شد.