به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات، گزارشی از رصد آنلاین اجرای قانون بودجه سال جاری ارائه کرد و تعدادی از روسای کمیسیون‌های تخصصی و اعضای هیات رئیسه مجلس به بیان دیدگاه‌های خود درباره شیوه بودجه‌ریزی و اصلاحات ضروری در این بخش پرداختند.

درهمین حال به گزارش «ایرنا»، رئیس مجلس در این جلسه به لزوم اصلاح ساختار بودجه همراه با گزارش‌های دقیق و پرهیز از کلی‌گویی برای شیوه بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

 ماموریت به کمیسیون‌های تخصصی مجلس

درخبری دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به نشست مذکور، از ماموریت شورای هماهنگی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به کمیسیون‌های تخصصی برای انجام وظایف نظارتی خود درباره نحوه اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 شرط‌بندی روی مسائل دفاعی اشکالی ندارد

از سوی دیگر غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در یک برنامه تلویزیونی درباره مصوبه اخیر مجلس درباره قمار گفت: شمشیربازی و سوارکاری، استثنائات قانون مبارزه با قمار هستند.

به گزارش انتخاب، غضنفرآبادی تاکید کرد: شرط‌بندی روی مسائل دفاعی یا هر چیزی که سیستم دفاعی ما را تقویت کند، اشکالی ندارد. شرط‌بندی روی موشک اشکالی ندارد.