به گفته قدوسی برخی در حال دوقطبی‌سازی طب نوین و طب سنتی هستند. او تصریح کرد: ولی امر مسلمین بعد از شنیدن نظرات و رای کارشناسان و مدیران سیاسی و اجرایی در دوران بحران کرونا که جان ملت را تهدید می‌کرد، فرمودند واکسنی که برای کرونا آماده شده است مایه افتخار است، آن را انکار نکنید. این مایه عزت یک کشور است، مایه افتخار است، واکسن چه از راه واردات، چه با تولید داخلی باید با تلاش مضاعف به هر شکل ممکن تامین شود و در اختیار همه مردم قرار گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در انقلاب علوی، امام فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیب نرسد. وی تصریح کرد: صدها بار در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت‌های انقلابی، جهادی و ولایی مردم و جوانان بسیجی در حال تربیت در پای منابر نورانی شما بود، داستان هارون مکی شیعه تنوری امام صادق (ع) را که مصداقی در اطاعات از پیروی ولی امر مسلمین بود را برای ما تعریف کردید. جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد، ولی سوال ما این است که آیا قرائت جدیدی در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام و رهبری در راه است که به ما می‌گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد.  کریمی قدوسی گفت: ما می‌گوییم ولی امر مسلمین در تزریق واکسن هم تاکید کردند و هم خود را در انظار عمومی قرار دارند و دو بار واکسن زدند، به ما می‌گویید فهم شما از ولایت درست نیست، چرا بعضی از ما در حال دوقطبی‌سازی طب نوین و طب سنتی هستیم، چرا تدابیر ستاد کرونا را که ولی امر مسلمین، همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می‌کنند خلاف شرع مقدس، عقل و منطق می‌دانیم و این موضع غلط را ترویج می‌کنیم.

قدوسی گفت: آیا با ویروس کرونا که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این ملت تلفات گرفته جز با راهکار تجربه دفاع مقدس می‌توان مقابله کرد.

درخواست همه ما از جمله نمایندگان، این است که ملت شریف را اقناع به رعایت تدابیر ولی امر مسلمین و ستاد مقابله با کرونا دعوت کنند. غیر از این عمل کنیم با حکم آنچه شما، خود فرمودید این اقدام خلاف عقل، منطق و شرع مقدس است و لازم است از مجاهدت‌های موثر رسانه ملی در اقناع‌سازی ملت شریف بر زدن واکسن و رعایت تدابیر ستاد کرونا تشویق و تقدیر کرد.  ا‌زسوی دیگر نقد علی، نماینده خمینی‌شهر با استناد به ماده ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس و در پاسخ به نطق کریمی قدوسی درباره واکسیناسیون گفت: ‌تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت خواستار ارائه گزارشی درباره واکسن شدند و پس از تذکر بنده به وزیر، ایشان گزارشی ارائه کردند که در این گزارش مطالب ارزنده و قابل قبولی مطرح شد. وی با بیان اینکه درباره واکسیناسیون ۲ نظر وجود دارد، اضافه کرد: وزارت بهداشت واکسیناسیون زیر ۱۲ سال را ممنوع کرده است و وزیر بهداشت باید زوایای واکسیناسیون را برای ما تبیین کند، تا بتوانیم این موضوع را برای نیروهای ارزشی و بسیجی‌ها که در نماز جمعه به ما مراجعه می‌کنند، توجیه و تبیین کنیم، وی در ادامه گفت: نمایندگان در تعابیر خود دقت کنند.