به گفته رضایی‌کوچی قرار است امروز جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور برگزار شود تا درباره بررسی ناهماهنگی میان بانک‌ها و بانک مرکزی در زمینه پرداخت وام ودیعه مسکن و نحوه اجرای قانون جهش تولید مسکن و تکالیف بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تعیین تکلیف شود. رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: تسهیلات بانکی مهم‌ترین مولفه برای تولید مسکن است و بانک مرکزی در این زمینه تقسیم کاری داشته است تا توزیع منابع در بین بانک‌های مختلف انجام شود. وی تاکید کرد: قانون جهش تولید مسکن به گونه‌ای نوشته شده است که بانک‌ها مکلف هستند این مبالغ را پرداخت کنند.

 تکلیف جدید مجلس به وزارت اقتصاد

همچنین در خبری دیگر به نقل از خانه ملت با تصویب اصل ماده ۲ طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار، وزارت اقتصاد باید طی مدت ۶ ماه نسبت به اصلاح و ارتقای پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات محیط کسب‌وکار اقدام کند. همچنین نمایندگان مجلس موضوع ایجاد سامانه ثبت قرارداد تسهیلات بانکی توسط بانک مرکزی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون جهش تولید ارجاع دادند.

 بررسی علنی طرح صیانت از فضای مجازی در کمیسیون مشترک

همچنین در خبری دیگر از فارس غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تکمیل اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از فضای مجازی گفت: قرار است رسانه‌ها برای شفاف‌سازی این طرح در نشست حضور داشته باشند. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مشروح و جزئیات و مسائل مطروحه مذاکرات کمیسیون مشترک در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد که این کار در راستای شفاف‌سازی است. در حال رایزنی هستیم که موضوعات مطروحه در کمیسیون مشترک از طریق رسانه ملی منعکس شود.