در برخی شهرها نیز چاه‌های آب شرب با قطعی برق از مدار خارج می‌شود و در گلستان، آزادشهر و رامیان گرمای طاقت‌فرسا تحمل این قطعی را برای مردم سخت‌تر کرده است.  قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون انرژی حتما این موضوع را پیگیری کند. وزیر نیرو هم باید در این باره به کمیسیون و صحن پاسخگو باشد. این موضوع در دستور هفته آینده است.  وی افزود: ما سختی‌ها و مشکلات، مسائل دانش‌آموزی، دانشجویی و امتحانات را می‌دانیم، کمیسیون هم پیگیر باشد که هفته آینده به این موضوع برسیم.

وزیر علوم کارت زرد گرفت

در خبری دیگر از مجلس، به گزارش «ایسنا»، نمایندگان مجلس اعلام کردند که از توضیحات منصور غلامی، وزیر علوم در مورد استفاده از ظرفیت علمی دانشجویان و اساتید برای چاره‌جویی مشکلات کشور قانع نشدند و به اوکارت زرد دادند.

سوال از وزیر ارتباطات اعلام وصول شد

همچنین به گزارش «ایرنا»، در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی سوال علی‌اکبر علی‌زاده برمی، نماینده مردم دامغان و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد عدم‌اقدام لازم وزارت ارتباطات درباره ایجاد شبکه ملی اطلاعات اعلام وصول شد.

ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه مجلس

از سوی دیگر محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه مجلس خبرداد.

حمایت یک نماینده از احمدی‌نژاد

همچنین نطق احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی با التهاب و اعتراضاتی از سوی نمایندگان مواجه شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این نماینده مجلس که از حامیان محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم و یکی از ثبت‌نام‌کنندگان این دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ است، بر لزوم احراز صلاحیت احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تاکید کرد.