تمکین ضرغامی به نظر شورای نگهبان

ازسوی دیگر عزت‌الله ضرغامی، داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم به نظر شورای نگهبان تمکین کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی در فضای مجازی نوشت: بخش‌هایی از طرح مسکن، برنامه‌های بدون بودجه، اصلاح نظام بانکی، نظام مالیاتی، گمرک، تجارت خارجی و نظام یارانه‌ها در همین جا منتشر شده است. با تشکر از دو سال تلاش شبانه‌روزی مشاوران و کارشناسان و تیم‌های اقتصادی‌ام، به‌تدریج بقیه طرح‌های آماده‌شده را برای مدیران آینده ارائه خواهم کرد.

هشدار مجدد احمدی‌نژاد در مورد ردصلاحیتش

همچنین به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی‌نژاد، رئیس دو دولت نهم و دهم که در روز ثبت‌نام در انتخابات، شورای نگهبان و نظام را تهدید به تحریم انتخابات کرده بود، برای چندمین بار این ادعا را مطرح کرد.

او در شهرک مهرگان قزوین و در جمع حامیانش گفت: «اگر تایید صلاحیت نشوم، رای نمی‌دهم. رای حق مردم است، فردا نیایند بگویند که تو گفتی رای نمی‌دهم، کار غلطی کردی، کار ضدانقلابی کردی. ضدانقلاب کسانی هستند که شرایط کشور را به وضعی درآوردند که اکثر مردم ناراضی و ناراحتند. اگر در انتخابات شرکت نکنم، به هیچ‌کس دیگری هم رای نخواهم داد؛ حتی اگر دوستم یا همکار قدیمی‌ام باشد.»

واکنش مهاجری به لیست انتخاباتی شورای نگهبان

ازسوی دیگر به گزارش جماران، محمد مهاجری، فعال اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: «با اطلاع می‌گویم حسن روحانی، رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کرده که تغییراتی در لیست اعلام‌شده از سوی شورای نگهبان انجام گیرد.»

همچنین به گزارش فرارو، محمد مهاجری، در واکنش به فهرست انتخاباتی هفت‌نفره نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: از دیشب که لیست هفت‌نفره کاندیدا‌های مورد قبول شورای نگهبان بیرون آمده است، بچه‌های نظام و انقلاب بیچاره شده‌اند در برابر سوالاتی که حتی برای خودی‌ها ایجاد شده؛ آقای کدخدایی دو صفحه توضیح برایمان بفرستید تا در برابر اعتراضات منطقی در گِل نمانیم ما اصولگراها.