در این دیدار نماینده ویژه پاکستان ضمن ابراز رضایت از رایزنی‌های به عمل آمده، دیدگاه پاکستان درخصوص تحولات افغانستان را تشریح کرد. وزیر امور خارجه ایران نیز با تاکید بر اهمیت حیاتی استقرار صلح در افغانستان بر ضرورت همکاری‌های منطقه‌ای برای کمک به استقرار صلح در افغانستان و حفظ دستاوردهای مردم این کشور تاکید کرد.

صادق خان همچنین با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز دیدار و درباره تحولات افغانستان و به‌ویژه روند صلح آن کشور بحث و تبادل نظر کرد.

 نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان و معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران ضمن ابراز نگرانی از حضور داعش در افغانستان و تهدیدهای آن برای صلح و امنیت منطقه، بر ادامه مشورت‌ها درباره افغانستان تاکید کردند. شنبه شب سیدرسول موسوی، مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه در صفحه توییترش از سفر صادق خان به تهران به منظور گفت‌وگو با مقامات ایرانی درباره تحولات افغانستان از جمله محمدجواد ظریف وزیر خارجه خبر داده بود. محمدابراهیم طاهریان‌فرد، نماینده ویژه وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان هم چهارشنبه ۲۱ آبان در اسلام‌آباد با «صادق خان» نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان دیدار و گفت‌و‌گو کرده بود. نمایندگان ویژه دو کشور بر ضرورت همکاری‌های منطقه‌ای برای صلح و ثبات در افغانستان تاکید داشتند.