به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون تلفیق برای بررسی لایحه بودجه و پیشنهادهای کمیسیون‌ها دو هفته زمان دارد که این مهلت برای دو هفته دیگر هم قابل تمدید است. سپس این لایحه به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد. علیالقاعده تا زمان ارائه لایحه بودجه به صحن علنی حدود یک ماه زمان نیاز است.

قالیباف به مسکو می‌رود

خبر دیگر اینکه «ایرنا» به نقل از ویچسلاو والودین، رئیس دومای (مجلس) روسیه اعلام کرد که نمایندگان این مجلس دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در سال‌جاری از سر می‌گیرند و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز هم در ماه جاری میلادی به مسکو سفر می‌کند. قالیباف و ویچسلاو والودین ۱۴ مهر سال‌جاری در گفت‌وگویی تلفنی نیز آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار داده بودند.

اعتراض مجلس به افزایش ۲۵ درصدی حقوق‌ها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افزایش ۲۵ درصدی حقوق‌ها برای سال آینده مورد قبول نمایندگان نیست و این افزایش باید براساس تورم انجام شود. ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تصمیم دولت برای افزایش ۲۵ درصدی حقوق‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: در کمیسیون اجتماعی در چند روز آینده درباره افزایش حقوق‌ها با نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد تا با یک بررسی منطقی به نتیجه واحد برسیم.