به گزارش «ایسنا» قالیباف گفت: به‌طور کلی بازار بورس خوب باید دو ویژگی قدرت نقدشوندگی و تا‌مین سرمایه بخش‌های تولیدی را داشته باشد. با بررسی این دو شاخص در شرایط فعلی بازار، می‌توان گفت که امروز بازار بورس در مسیر درست خود نیست. رئیس قوه‌مقننه ادامه داد: نکته قابل تا‌مل اینکه با شفافیتی که در این بازار وجود دارد، چرا هنوز مشکلات این حوزه حل نشده است؟ در پاسخ باید گفت که تعارض منافع که در سطوح و لایه‌های مختلف وجود دارد.

مجلس پیگیر عضویت در ستاد ملی کرونا

همچنین رئیس مجلس در جلسه علنی دیروز در پاسخ به تذکر محمد رضاصباغیان، نماینده مردم بافق که گفته بود حتی یک نماینده عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا نیست، تا‌کید کرد: مجلس مرده نیست و ما پیگیر هستیم تا‌ مجلس هم عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا شود. به‌طور حتم مجلس باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا عضویت داشته باشد و در این راستا مکاتباتی انجام شده و این تصمیم قطعی شده است و حل می‌شود.

طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان

روز گذشته و در جلسه علنی مجلس، هیات رئیسه پارلمان طرحی را اعلام وصول کرد که در صورت تصویب در مجلس و تا‌یید شورای نگهبان ۳ استان دیگر به جمع استان‌های کشور اضافه می‌شود. این طرح در راستای تفکیک استان سیستان و بلوچستان به ۴ استان است که روز گذشته به‌صورت عادی اعلام وصول شد.