بختیاری ضمن اعلام حمایت از مهدی رحمانیان، نماینده منتخب مدیران مسوول، دلایل انصراف خود از شرکت در این انتخابات را تشریح کرد. متن بیانیه مدیر‌مسوول دنیای‌اقتصاد در پی می‌آید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران رسانه‌ای ارجمند

با سلام و عرض ادب

امروز که به لطف پروردگار جان آفرین، پس از سه هفته ابتلای سخت، با سلامت نسبی از بیمارستان به خانه منتقل شدم، ضمن شکرگزاری به درگاه معبود هستی‌بخش و سپاسگزاری از دعای خیر همکاران و همراهان، نکاتی را به عرض می‌رسانم:

۱- با نزدیک شدن به هجدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات، تحرک گسترده‌ای در این گروه از خادمان فرهنگ کشور آغاز شد و اینجانب در پاسخ به لطف و اعتماد همکاران، نامزد این دوره از انتخابات شدم و گوشه‌ای از این حرکت گسترده صنفی را بر دوش گرفتم.

متاسفانه دست تقدیر، سرنوشت دیگری را رقم زد و حقیر را ابتدا در خانه زمین‌گیر و پس از چند روز راهی بیمارستان کرد. محدودیت‌ها، ضعف و ناتوانی جسمی و مهم‌تر از همه بلاتکلیفی و نامعلوم بودن پایان کار درمان از یکسو و ضرورت معطل نگذاشتن حرکت قابل‌تقدیر مدیران مسوول ازسوی دیگر، باعث شد اینجانب از نامزدی انتخابات انصراف دهم.

خوشبختانه همکاران عزیز با سازوکاری مدبرانه، اقدام به تعیین نامزد واحد و تفاهم بر سر حمایت حداکثری از او در انتخابات پیش‌رو کردند.

۲- ضمن قدردانی از همه نامزدهای دیگر و با ارج‌گذاری بر شایستگی‌های این عزیزان، اینجانب آقای مهدی رحمانیان را صاحب ویژگی‌های مناسب حرفه‌ای و اخلاقی برای نمایندگی مدیران محترم مسوول در هیات نظارت می‌دانم و از همه دوستان دعوت می‌کنم به ایشان رای دهند و دیگران را نیز تشویق به مشارکت فعال در این انتخابات و حمایت از آقای رحمانیان کنند.

اطمینان دارم ایشان به‌خوبی از حقوق قانونی و منافع صنفی رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات دفاع خواهد کرد.

۳- از همه دوستانی که در این دوره به بنده لطف داشته، تشویق و حمایت کردند به‌ویژه همکاران بزرگوار شهرستانی خاضعانه سپاسگزاری می‌کنم. از دوستان عزیزی هم که در مخالفت با من نکته‌ای یا نقدی را مطرح کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم؛ زیرا نقد خیرخواهانه قطعا باعث تصحیح، رشد و سالم‌سازی انسان‌ها می‌شود.

ان‌شاءالله پس از بازیابی سلامت کامل، در خدمت همکاران محترم خواهم بود.

علیرضا بختیاری