سردار محمدرضا نقدی در برنامه «بدون توقف» که نهم مهرماه از شبکه سه سیما پخش شد، در پاسخ به این سوال که «شائبه‌ای وجود دارد که در بعضی مقاطع خود سپاه در بحث قاچاق کالا نقش داشته» گفت: دشمن به‌دلیل سیلی‌هایی که از سپاه خورده هر مورد زشت و سوئی را به سپاه نسبت می‌دهد، زلزله آمده می‌گویند سپاه موشک زده، پنج‌هزار موشک هم همزمان به یک نقطه بخورد زلزله نمی‌آید، سیل می‌شود می‌گویند کار سپاه است، برای تنفر همه چیز را به سپاه نسبت می‌دهند، در این خصوص دادسرای نظامی وجود دارد اگر کسی سندی دارد، شکایت کند.

واکنش به یک مستند

همچنین به گزارش انتخاب، معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: مدعیان کودتای خزنده یک سری آدم‌های نق زن هستند و در حقیقت سپاه از روز اول یک مدیریت مردمی داشته و روابط باز بین فرماندهان و بدنه برقرار بوده، همیشه بچه‌ها انتقادات‌شان را می‌کردند، الان هم می‌کنند و بحث‌ها اقناعی پیش می‌رود.

نقدی در پاسخ به این سوال که «صحبت‌هایی درخصوص برخی از فرماندهان جنگ نقل شده که فقط به اسم، فرمانده بودند» اظهار کرد: در دوره اول سپاه یکسری افراد ترسو فکر کردند در سپاه حلوا پخش می‌کنند آمدند که شهرت کسب کنند، نفوذ پیدا کنند و تا جنگ آغاز شد، شروع کردند به مخالفت و الان هم رفتند خارج از کشور برای خودشان دارودسته راه انداختند؛ اینها آدم‌های بزدلی بودند که حتی در یک صحنه عملیات حاضر نشدند، نقل قول‌های این افراد که قابل استناد نیست، هیچ‌کدام در دل جنگ نبودند و حتی پایشان به جبهه نرسید و از همان اول شروع به انتقاد کردند.

وی درخصوص اینکه ظاهرا برخی معترض به فرماندهی آقای رضایی بودند، گفت: انتقاد به فرمانده همیشه وارد است. شما نگاه کنید در کدام ارتش دنیا اصلا انتقاد می‌شود، وقتی فرمانده با نیروهایش جلسه گذاشته و اجازه می‌دهد تا انتقاد کنند و ایراد بگیرند این نشان می‌دهد چقدر فضا باز است. در کدام ارتش دنیا اجازه می‌دهند کسی جلوی فرمانده‌اش بایستد و انتقاد کند، بحث و جدل کند، بعد هم سرجای خودش باشد و حتی به برخی سمت هم بدهند.