همچنین بر اساس گفته‌های این منبع آگاه طی روزهای گذشته حساب‌های کاربری توییتری و کانال‌های تلگرامی وابسته به منافقین مدعی شده‌اند که «قرار است سپاه برای جلوگیری از شورش منافقین در چهارشنبه سوری در کشور اجرای حکومت نظامی کند.» با بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد که این خبر کذب است و هیچ گونه طرحی مبنی بر حکومت نظامی در دستور کار نیروهای مسلح نیست.

تکذیب خبر سفر روحانیون به کیش

وی همچنین درباره انتشار مطالبی با عنوان «سفر برخی روحانیون بلندپایه از جمله رئیس‌جمهوری به جزیره کیش» خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته ویدئویی در برخی صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی داخلی منتشر شد که در آن از سفر برخی روحانیون بلندپایه از جمله رئیس‌جمهوری به جزیره کیش خبر دادند. پس از انجام بررسی‌های لازم مشخص شد که این ویدئو برای اولین بار توسط برخی از عناصر وابسته به جریان انحرافی منتشر شده و سپس توسط کانال‌های تلگرامی و حساب‌های کاربری توییتری گروهک تروریستی منافقین به‌صورت گسترده باز نشر شده است.

واکنش به گزارش صادرات خفاش

بر اساس گزارش روزانه مرکز مقابله با شایعات سایبری، روز گذشته خبری در کانال‌های تلگرامی وابسته به سلطنت‌طلبان منتشر شد که طی آن، از «صادرات خفاش به چین توسط هواپیمایی ماهان» خبر می‌داد. با بررسی‌های این مرکز مشخص شد که این شایعه کذب است و در سال ۹۷ هم تحت عنوان شایعه شکار خفاش و فروش لانه آنها مطالبی منتشر و تکذیب شده است.