به گزارش «ایرنا» سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» روز گذشته  در آیین رونمایی از ۹۰ اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس با بیان اینکه چهل سال است در حال جنگ هستیم، خاطرنشان کرد: در حالی که بر ما متمرکز بودند آنها را از هم پاشاندیم؛ جبهه را باز کردیم؛ پیشانی جنگی را توسعه دادیم و امروز چه شده‌ایم؟ می‌گویم ما امروز یک قدرت ناشناخته و غیر قابل تصور برای دشمنان هستیم آنچه از ما می‌دانند فقط بخش کوچکی است.

وی گفت: حقیقت این قدرت پنهان است این قدرت انبساط یافته از شرق مدیترانه تا شمال دریای سرخ است در هر نقطه دشمن را تعقیب می‌کند، ساختارهای قدرتش گسترش یافته است، آن‌قدر عظیم شده که دیگر دشمن نمی‌تواند در برآوردهای خود از آن عبور کند. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آن‌قدر این قدرت معتبر شده است که حتی وقتی گروهی مثل «انصارالله» یمن عمل می‌کند دشمن آن را از جانب ما می‌داند. انصارالله یک سرشاخه‌ای از قدرت انقلاب است که جهش یافته است. آنها هم می‌دانند ما هم می‌دانیم که آنها چقدر امروز انباشته از قدرت  متراکم  هستند که اگر بخواهند این قدرت را آزاد کنند صحنه جنگ به کلی عوض می‌شود.

به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم

به گزارش «ایرنا» سلامی تاکید کرد: این انرژی انباشته شده و گسترش‌یافته در  جهان اسلام به گونه‌ای است که اگر آزادی عمل بیابد تمام میادین تحت سلطه سیاسی دشمنان ما  از سیطره آنها آزاد خواهد شد. این واقعیت را دشمنان می‌دانند که ما به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم. در دفاع مقدس آن را اثبات کردیم امروز هم آن را اعمال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی می‌زنیم شجاعانه می‌گوییم، مگر پهپاد را نگفتیم پس بدانند امروز مخاطرات وسیع‌تر از مرزهای ما توسعه یافته است. با لنز و از دریچه چشم‌های گذشته به قدرت‌های منتشر شده در جهان اسلام نگاه نکنند؛ آنها بالغ شده‌اند و به کمال قدرت رسیده‌اند می‌توانند عمل کنند اما دشمن می‌خواهد این واقعیت را نپذیرد فقط به ما نگاه می‌کند.فرمانده سپاه در ادامه تاکید کرد: ما مفتخریم به اینکه آن‌قدر قدرتمندیم که دشمن هر کار پیچیده‌ای را این‌گونه تصور می‌کند؛ هر چند با واقعیت متضاد و متفاوت باشد. ولی امروز به جهانی که مقابل ما آرایش قدرت گرفته است می‌گوییم کاری نکنید که این انرژی انباشته شده آزاد شود. دقت کنید درست محاسبه کنید بیندیشید و احساساتی تصمیم نگیرید مثل حرکت احساسی سه کشور اروپایی و آن بیانیه دروغین.سلامی خاطرنشان کرد: این چه حرکت شتابزده‌ای است که می‌خواهند با استفاده از فرصت این روزهای سازمان ملل، جنگ روانی جدیدی علیه ملت ایران ایجاد کنند ما تا آخر ایستاده‌ایم این پیام انقلاب ما است.وی افزود: ما از مرز آسیب‌پذیری عبور کرده‌ایم. قدرت و تولید خطر ما بسیار فراوان است؛ ولی ما خویشتنداریم و بنای آشوب نداریم اما با آشوبگران قاطعانه برخورد می‌کنیم. آنها می‌دانند ما حرف بدون عمل نمی‌زنیم هر حرفی می‌زنیم ما به ازایی در میدان بزرگ‌تر از حرف ما وجود دارد بنابراین دقت کنند.