همچنین دیروز احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس در توییتی نوشت که صدرالساداتی‌ها در قم به‌سر می‌برند و زندگی عادی خودشان را دارند. در متن توییت این نماینده مجلس آمده است: «‌پیگیر موضوع برادران ‎صدرالساداتی شدم، مسوولان مربوطه گفتند احضار و بازداشت نشده‌اند و در حال‌حاضر درقم به سر می‌برند و زندگی عادی خودشان را دارند.»

البته ساعتی پس از انتشار توییت امیرآبادی، مجتبی ذوالنوری دیگر نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که صدرالساداتی‌ها ربوده و مفقود نشده‌اند و با تصمیم خودشان به قم باز‌گشته‌اند. او توضیح داد: خودشان در مسیر قم-تهران یعنی اطراف مجموعه خدماتی مهتاب، تصمیم می‌گیرند که موبایل‌های خود را خاموش کنند و به قم برگردند که نهایتا این تصمیم را اجرایی و موبایل خود را خاموش کرده و به قم برمی‌گردند. آنها به منزل برادر آقای غفاری (غفار عباسی مراغه ای) می‌روند و به کسی هم خبر نمی‌دهند. در واقع آنها در منزل برادر آقای غفاری حضور داشتند و خانواده آنها نیز بی‌اطلاع بودند. ذوالنوری گفت: حال اینکه نیت و انگیزه آنها چه بوده و چه کاری می‌خواستند انجام دهند را نمی‌دانیم اما موضوع این‌گونه بوده و هیچ برخورد قضایی هم وجود نداشته و هیچ‌کسی هم آنها را به اقدامات این‌چنینی هدایت نکرده و به اختیار خودشان بوده است. البته از شب گذشته هم موضوع مشخص است و خانواده آنها هم خبر دارند و محل حضور تقریبا لو رفت و مشکل خاصی هم نیست.

پیش از این، دادگاه ویژه روحانیت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح‌الله صدر‌الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌رساند هیچ‌گونه اقدام قضایی درخصوص بازداشت مشارالیهم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است. بدیهی است انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود. همچنین مجلس خبرگان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی نشر اخباری مبنی بر ناپدید شدن حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح‌الله صدرالساداتی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه این مجلس از لحظه انتشار این خبر، پیگیر موضوع بوده و همچنان در حال پیگیری است.بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، سید روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه سید‌مهدی و سیدرضا صدرالساداتی وهمچنین مجتبی پرگر از بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور که به قصد عزیمت به فرودگاه مهرآباد از قم خارج شده‌اند، مفقود هستند و تلفن‌های همراه آنان نیز خاموش است.