رسول قهرمانی، نماینده دادستان تهران، در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یکی از مدیران عامل پیشین بانک سرمایه، اظهار کرد: متأسفانه پرونده بانک سرمایه وضعیت نامطلوبی دارد و شاهد حضور اشخاص امنیتی و نظامی هستیم که عمدتا بازنشسته شده‌اند و نفوذ گسترده در دستگاه‌ها داشتند. این افراد وارد بانک شده و با تبانی در مدیریت، پست‌های مختلفی را بر عهده می‌گرفتند؛ آنها خودشان را منتسب به نهاد‌های امنیتی می‌کردند، اما فقط یک تفنگ به کمر داشتند و از آن سوءاستفاده می‌کردند.  او با اشاره به افراد امنیتی و نظامی دخیل در پرونده بانک سرمایه گفت: پرونده این اشخاص در مسیر رسیدگی است و دادگاه آنها هم تشکیل می‌شود تا مردم بدانند هرکسی که بخواهد سوءاستفاده کند، با برخورد عدالت مواجه می‌شود.

بازداشت جدید در پرونده پتروشیمی

همچنین به گزارش الف، به گفته قاضی مسعودی، عباس صمیمی عضو وقت هیات‌مدیره شرکت بازرگانی پتروشیمی و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایران، روز گذشته بازداشت شد.

دلاویز بازداشت است

درخبری دیگر در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی برعدم بازداشت احسان دلاویز از مفسدان اقتصادی، خبرگزاری میزان نوشت: احسان دلاویز از مفسدان اقتصادی که به همراه هادی رضوی به ۲۰ سال حبس محکوم شد، هم اکنون در بازداشت و در حال سپری کردن محکومیت است.