وی افزود: وزیر اطلاعات توضیحاتی را در این باره ارائه کرد که ماحصل صحبت‌های ایشان این بود که اگر در آن شرایط هر فرد دیگری هم جای آقای نجفی کاندیدا بود وزارت اطلاعات او را تایید صلاحیت می‌کرد، لذا این کار بنا به دلایلی صورت گرفت. وزیر اطلاعات در توضیح هم مثالی زد مبنی‌بر اینکه حضرت علی (ع)یک والی را منصوب کردند که او سابقه بدی نداشت. اما وقتی منصوب شد دچار انحراف شد. در قضیه آقای نجفی هم این اتفاق رخ داد که وزارت اطلاعات با این رویکرد او را تایید صلاحیت کرد.

حل مشکل دانشجویان ستاره‌دار

در خبری دیگر از مجلس فاطمه سعیدی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس در تشریح جلسه دیروز مجمع عمومی فراکسیون متبوعش با حضور وزیر علوم درباره دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته‌اند، گفت که طبق گزارش وزیر علوم اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل ندارند.به گزارش «ایسنا» وی اظهار کرد: آقای غلامی در این جلسه تاکید کرد که از این به بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

انتقاد نماینده تربت جام از کریمی‌قدوسی

همچنین به گزارش «ایرنا»، نماینده تربت جام در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در تذکری به شدت از کریمی‌قدوسی نماینده مشهد انتقاد کرد. جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی گفت: طالبان یک قیف داشت که بر ریش مردان می‌گرفت ببیند اندازه ریش آنها استاندارد است یا نه! مردم را کتک می‌زد اگر ریش با آن قیف طالبان استاندارد نبود. شما چه‌کاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس‌جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می‌تازید و ما را غیرانقلابی می‌نامید و خطاب می‌کنید؟! وی گفت: شما به شهر تربت‌جام آمده‌اید و به مردم گفته‌اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی‌قدوسی آن زمانی که اجداد و بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می‌کردند ما ایرانی بودیم و از ایران دفاع می‌کردیم. این عضو حزب کارگزاران ادامه داد: چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده‌اید؟ کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.