حسن روحانی، طرح تحول سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم و دوازدهم دانست که با گسترش چتر سلامت در همه مناطق کشور و کاهش هزینه‌های سلامت مردم همراه بوده است و با قوت تمام تا پایان راه ادامه خواهد یافت.رئیس‌جمهور افزود: دکتر هاشمی از سرمایه‌های ارزشمند کشور و دولت بوده و هست و مایل بودیم که حضور ایشان در جلسات دولت کماکان ادامه پیدا کند.

آغاز کار بررسی لایحه جامع انتخابات در دولت 

هیات دولت در ادامه، کار بررسی و تصویب لایحه جامع انتخابات را در دستور قرار داد و کلیات آن را بررسی کرد.هیات وزیران همچنین به شورای‌عالی آب به‌عنوان مرجع هماهنگی سیاست‌گذاری در زمینه تامین، توزیع و مصرف آب کشور ماموریت داد تا با تشکیل کارگروه‌هایی موضوع احیای رودخانه زاینده‌رود و ساماندهی کمی و کیفی رودخانه کارون بزرگ و در صورت لزوم سایر رودخانه‌های مهم کشور را در دستور کار قرار دهد.

رئیس‌جمهوری به گلستان می‌رود

در خبری دیگر جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، روزگذشته به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی‌ها و روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار استان گلستان تشکیل شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهوری قرار است در ادامه سفرهای استانی خود، به همراه تعدادی از اعضای کابینه به زودی به استان گلستان سفر کند.