طرح «اعاده اموال نامشروع مسوولان»

در خبری دیگر از مجلس، ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ۲ فوریتی «اعاده اموال نامشروع مسوولان» را امضا کردند. محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و چناران، با اعلام این خبر، گفت: به موجب این طرح، هیاتی متشکل از نهادهای نظارتی، امنیتی و قضایی وظیفه بررسی اموال مسوولان را دارد که پس از بررسی‌ها درصورت حصول اطمینان از نامشروع بودن این اموال، آنها را به بیت‌المال باز می‌گرداند.

اعلام وصول سوال مطهری در مورد تداوم حصر

در خبری دیگر از مجلس، محمدعلی وکیلی عضو هیات‌رئیسه مجلس در جریان رسیدگی مجلس به جزئیات لایحه بودجه ۹۷، سوال علی مطهری نماینده مردم تهران از وزیر دادگستری در خصوص علت تداوم حصر را اعلام وصول کرد.

انتقاد از پخش فیلمی در مورد سیدامامی در صدا‌وسیما

از سوی دیگر غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس نخست فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با «ایلنا» با اشاره به نمایش فیلم مستند صداوسیما در مورد کاووس سیدامامی گفت: در گزارش صداوسیما گفته شد آقای سید‌امامی جاسوس بوده، به‌طور سیستماتیک و سال‌ها این کار را می‌کرده و در نهایت هم اصلا ماموریت داشته که باعث خشکسالی شود. بعد هم اینها روی تصاویری بی‌ربط و حتی خارج از حوزه اخلاق گذاشته شد که در بسیاری از آنها افراد و خود مرحوم سید‌امامی حتی لباس مناسب هم نداشتند. وقتی این کار را می‌کنید برای منِ مخاطب این سوال پیش می‌آید که چرا صداوسیما به خودش اجازه می‌دهد که خصوصی‌ترین عکس‌ها و تصاویر این فرد را نشان دهد، اما سند محکمی برای ادعاهای خود درباره فعالیت‌های وی و همکارانش ارائه نمی‌کند؟