صبح با ایشان تماس گرفتم. سر پل ذهاب بود. دروغ را شنیده بود؛ اما گفت رسیدگی به مردم مهم‌تر از پاسخگویی است. وی همچنین در توییتی دیگر نقل‌قول منتشر شده ازسوی یک نماینده سابق مجلس در مورد اینکه جهانگیری در شب حادثه زلزله به استاندار کرمانشاه گفته است «فعلا در جشن تولد رئیس‌جمهور هستیم» را بازنشر کرده و نوشت: هم در سوگ پیامبر اخلاق و هم در سوگ اخلاقیم. به گزارش خبرآنلاین، فاطمه رهبر، نماینده سابق مجلس در مطلبی در تلگرام به نقل قولی از بازوند، استاندار کرمانشاه اشاره کرده و نوشته است؛ «بازوند، استاندار کرمانشاه گفته شب زلزله به جهانگیری زنگ زدم گفت تو جشن تولد رئیس‌جمهور هستیم، فردا پیگیر می‌شویم.»

تکذیب استاندار کرمانشاه

همزمان به گزارش «ایرنا» روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه در پی درج‌ خبری در برخی کانال‌های مجازی مبنی‌بر نقل‌قولی از استاندار کرمانشاه که «شب زلزله به جهانگیری زنگ زدم گفت تو جشن تولد رئیس‌جمهور هستیم فردا پیگیر می‌شویم»، اعلام کرد: به اطلاع عموم ملت شریف ایران و به‌ویژه هم استانی‌های عزیز و سوگوار می‌رساند که این خبر کذب بوده است.  در ادامه این تکذیبیه آمده است: بنابراین استانداری کرمانشاه این اقدام را در راستای عناد با ملت و نظام تلقی کرده و به جد پیگیر شناسایی عاملان این وهن واضح نسبت به ساحت ملت شریف و دولت خدمتگزار از طریق پلیس فتا خواهد بود.

بازدید احمدی‌نژاد از مناطق زلزله‌زده

همچنین محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور پیشین برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به کرمانشاه رفت. در روزهای گذشته انتقادات فراوانی به تخریب پروژه مسکن مهر پس از زلزله غرب ایران وارد شده است.