تمرین در خانه با workout

اگر به دنبال حفظ تناسب اندام خود هستید workout یکی از صدها اپلیکیشنی است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.  این اپلیکیشن به خوبی این نیاز را درک کرده در نتیجه می‌توانید در خانه و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به نتایج دلخواه خود برسید.

با نصب این اپ در واقع یک مربی حرفه‌ای و اختصاصی را به خانه می‌برید. یک مربی همه‌چیزدان که با حوصله بسیار زیاد، به شما نشان می‌دهد که چگونه تمرین کنید، تمرین شما را به نظاره می‌نشیند، در برخی مواقع آن‌قدر سختگیر است که اشک از چشمان‌تان جاری می‌سازد و در نهایت با پیگیری‌های مداومش شما را به هدف‌تان می‌رساند.

صفحه اصلی برنامه شامل بخشی برای ارائه گزارش تمرین‌های شما، اهداف هفتگی، چالش‌های ۷ در ۴ و بخش‌های مختلفی برای انجام تمرینات اختصاصی مربوط به هر یک از اعضای بدن است.

اپلیکیشن Home Workout در زبان‌های مختلفی در دسترس است اما متاسفانه خبری از زبان فارسی نیست. البته با توجه به گیف‌ها و ویدئوهایی که برای شما در نظر گرفته شده، حتی اگر به زبان انگلیسی مسلط نباشید هم می‌توانید به راحتی تمرین مورد نظر را به اتمام برسانید.

 در بخش تنظیمات، گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی در اختیار شماست؛ می‌توانید زبان مربی را تغییر دهید یا حتی صدای آن را به‌صورت کامل حذف کنید. حتی این امکان نیز در نظر گرفته شده تا اطلاعات‌تان را با گوگل فیت همگام‌سازی کنید.

 برنامه بخشی را برای شاخص BMI شما در نظر گرفته که با دادن اطلاعات شخصی خودتان، می‌توانید این میزان را روی نمودار ببینید و کنترل کاملی روی بدن‌تان داشته باشید. این برنامه در حدود ۶۰ مگابایت حجم داشته و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. برای اطمینان از عملکرد حرفه‌ای برنامه کافی‌ است نگاهی به تعداد دانلودها و امتیاز بالای آن در گوگل‌پلی بیندازید و دریابید که این اپلیکیشن یکی از معتبرترین برنامه‌های موجود برای تناسب اندام در سراسر دنیاست.