برگر مَرد!

 برگر ترنج

سعادت آباد

باور کنید تیترش درسته! این برگر از منظری مردیه برای خودش، از منظری هم مرد افکنه! از منظری هم یه خانوم نمی‌تونه کل اون برگر رو تموم کنه. خلاصه بنده اسمش رو برگر مرد گذاشتم. امیدوارم وقتی رفتید و میل کردید با من هم‌نظر باشید. یه دوستی دارم که خودش صاحب یکی از کافه‌های زنجیره‌ایه، جالبه همیشه ما رو می‌بره یه جایی غیر از محل خودشون و همه‌ش هم چیزای باحال می‌ده بهمون، لذا ما خیلی خوشحال می‌شیم وقتی اون زنگ می‌زنه می‌گه بریم بیرون و شام بزنیم.

این سری گفت بریم ترنج و‌ ما هم اطاعت کردیم (چاره‌ای هم نداریم مخالف هم باشیم، ما رو‌ می‌بره اونجایی که خودش می‌خواد). ترنج یه جای نقلیه، یکی از دوستام به من گفت که بیا دوتایی یه برگر سفارش بدیم، من اینجا اومدم و برگرش بزرگه! من گفتم چی؟ من گرسنمه و نمی‌تونم و تو چیکار داری به من و و خلاصه آبروی طرف رو بردم و از حرفش پشیمون کردمش! برگر رو که داشت می‌آورد روی میز رنگ من پرید! یه دیس بزرگ و یه برگر بزرگ از وسط نصف شده و کلی سیب زمینی اونم از نوع مردش و کلی سالاد هم یه طرفش! دوست عزیز بنویس برگر خانواده! برگر فلانی و‌‌ دوستان! برگر دو نفره! خب کی انتظار داره یه برگر سفارش بده و یه همچین کاری بیاد روی میز؟ سرتون رو درد نیارم که برگر که نزدیک شد دیگه قیافه‌اش منو از هوش برد. وای که عالی بود، به به! نتونستم همه‌ش رو بخورم (خیلی تلاش کردم واقعا شدنی نبود) و جلوی جمع ضایع شدم!

اما هیچ اشکالی نداره و هیچی از ارزش‌های من کم نشده. من اونجا رو پیدا کردم و هر ماه می‌رم و بالاخره دلی از عزا درمیارم. منوش چیزای دیگه هم داره اما من هیچ‌وقت منوش رو نگاه نکردم راستش؛ تقصیر من نیست البته رو همه میزا همه همین رو سفارش می‌دن و خب من ‌هم نخواستم ریسک کنم! اما می‌گن که استیکش هم بدک نیست. کلا خیابونی که توش فست فود ترنج هست کلی رستوران دیگه هم هست مثل بهزاد و شاندرمن و اینا؛ و یه جورایی راسته رستوران‌ها و به قول بچه‌های با صفا، ایستگاه شکم شده. وقتی می‌ری جای پارک زیاد نیست اما با همکاری اون آقایی که پارک اونجا رو مدیریت می‌کنه، یه جایی پیدا می‌شه و خیلی سخت نمی‌شه. سرعت سرویس‌دهی هم تو ترنج بالاست و اگه این برگر رو‌ با نوشیدنی اینا بگیرید فکر کنم نزدیک سی و پنج هزار تومان می‌شه که برای دوتا خانوم کافیه. لذا در این ایام گرونی وانفسا اینجا گزینه خوب و اقتصادی‌ای حساب می‌شه و ضمن اینکه مزه‌اش هم حرف نداره.