دکوراسیون داخلی را به اپلیکیشن HUTCH بسپارید

شما آدم تنوع‌طلبی هستید اما هزینه‌های خرید وسایل جدید و زحمت جابه‌جایی وسایل، آن هم در فضای محدودی که در اختیار دارید روح تشنه شما را سرکوب می‌کند. شاید فکر کنید شما محکوم به کنار آمدن با این همه رنگ و وسایلی هستید که به وسیله آنها محصور شده‌اید اما این تصور با وجود اپلیکیشن Hutch تفکری واهی بیش نیست! اپلیکیشن Hutch ابزاری الهام گرفته از اپلیکیشن Dressing Rooms است. همانطور که برای پُرو لباس از تکنولوژی بهره می‌گیرید، این روز‌ها می‌توانید بر تن منزل و محیط کار هم با استفاده از اپلیکیشن Hutch لباس بپوشانید و به ایده‌های دست نیافتنی خود با وجود همان محدودیت‌های سابق عینیت بخشید. با اپلکیشن Hutch تجربه گیم‌پلی در بازی Design Home واقعی می‌شود. همه چیز در این برنامه رایگان است و شما طرح اولیه دکوراسیون منزل خود را در این اپلیکیشن می‌بینید تا بالاخره باور کنید تغییر دکوراسیون بدون کمترین هزینه و با استفاده از همین وسایلی که در اختیار دارید امکانپذیر است. البته برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به کلی وسایل را هم عوض کنند امکان خرید مبلمان منزل و اداری با پرداخت هزینه‌های جداگانه هم فراهم شده است. اپلیکیشن Hutch محصول کوشش سه ساله تیم طراحی و توسعه‌ای است که در این مدت تمام نیروی خود را برای تولید اپلیکیشن طراحی داخلی موفق به کار بسته بودند. Beatrice Fischel-Bock و همکارش Shark Tank به‌صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی دکوراسیون فعالیت دارند. در سال ۲۰۱۵ اولین محصول مشترک این دو کارآفرین به نام Zoom Interiors عرضه شد.

Zoom Interiors یک سرویس مبتنی بر وب رایگان بود که به کاربران این امکان را می‌داد با برترین متخصصان طراحی داخلی گفت‌وگو کنند و از آنها برای دریافت یک طرح منحصر به فرد مشاوره بخواهند.

اپلیکیشن Hutch محصول نهایی همین تغییر و تحولات است. هیچ چت یا فرآیند دست‌وپاگیری وجود ندارد که کاربر بخواهد برای آن هزینه پرداخت کند. آپلود تصویری از فضای خالی کافی است تا بهترین طرح یا ایده برای دکوراسیون منزل بعد از گذشت ۲۴ ساعت مشاهده شود. قرار است به‌زودی تکنولوژی جدیدی اضافه شود تا بتوان نسخه‌ای از شبه‌واقعیت را طراحی کرد. به این ترتیب حتی نیازی نیست خودِ کاربر برای هماهنگ کردن و تطبیق فضا و وسایل فکر کند و می‌تواند همه چیز را به دست اپلیکیشن بسپارد.