دانشکده_خبر

اقدام بنیاد مستضعفان مبنی بر پلمب دانشکده خبر این هفته حسابی در فضای مجازی سر و صدا به‌پا کرد. به‌خصوص آنکه پرویز فتاح پلمب دانشکده خبر را با این انگیزه دانست تا خبر آغاز بازپس‌گیری دارایی‌های بنیاد از این طریق به گوش همه برسد.یک فعال رسانه‌ای نوشت «آیا آقای فتاح همین رفتاری که با دانشکده خبرداشت، می‌تواند با دفتر کار آقایان حداد عادل در خیابان فرشته و احمدی‌نژاد در ولنجک داشته باشد؟ ما رسانه‌ای‌ها منتظریم.»

  حکم_نجفی

این هفته به‌رغم انتشار اخباری درباره مصالحه خانواده میترا استاد با محمدعلی نجفی و احتمال دریافت ۱۰ میلیارد تومان دیه از سوی این خانواده، سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد که شهردار سابق تهران به قصاص محکوم شده است.در این زمینه برخی کاربران به سرعت عمل دادگاه در رسیدگی به این پرونده اشاره کردند و برخی دیگر درباره شایعه دیه ۱۰ میلیاردی و احتمال بخشش نوشتند. داماد نجفی گفت که به حکم قصاص اعتراض خواهند کرد.

  والیبال_جوانان

قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها، بار دیگر بحث‌ها پیرامون رسانه ملی را به خاطر عدم پخش مستقیم این رویداد مهم ورزشی داغ کرد. ظاهرا صداوسیما اعلام کرده که به دلیل کارشکنی‌های یک شرکت آمریکایی به بهانه تحریم‌ها، مسابقه فینال پخش نشده است. از طرفی درخواست دیرهنگام برای پخش مستقیم هم دلیل دیگری برای عدم پخش از سوی مسوول هماهنگی صداوسیما عنوان شد.

  ارزهای_گمشده

پس از آنکه رئیس‌کل بانک مرکزی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، اسامی متخلفان ارز دولتی را اعلام کرد؛ حسن روحانی هم در پی‌نوشت این نامه خواستار پاسخگویی فوری ۴ وزیر شد. انتشار این خبر در فضای مجازی واکنش‌هایی را در پی داشت. یکی از کاربران نوشت «چه کسی مسوول برخورد با این‌گونه تخلفات است؟»