یوسف آباد

پیتزا پالت رو از قدیم‌ می‌شناختم و ازش هم غذا گرفته بودم؛ اما گزارش این‌بار مربوط به این می‌شه که یک شب جایی شام دعوت بودیم و اون‌ها برای ما از اینجا سفارش دادن.

پالت ادعای سلامت داره و برای همین هم توجه منو جلب کرد؛ ادعای سلامت بر چه پشتوانه‌ای؟ خب دکتر آرین می‌گه که من سس نمی‌زنم و سوسیس و کالباس نمی‌زنم سالم هستم. اما پالت که این ادعا رو داره و پاکتش هم سبزه خب چه فرقی با پیتزاهای معمولی داره که می‌گه من سالمم؟ والله دقیقا همون مواد و همون چربی بود پپرونی‌اش.

البته از بس خوشمزه بود و عیارش تنظیم‌ بود توجه منو جلب کرد که بیام بنویسم و اگرنه که اصلا قصد نداشتم حالا وقتی در کسوت مهمان نشستم بیام بالا و پایین کنم غذا رو تو اون بحبوحه!

خب خلاصه که پیتزای پپرونی پالت حجم دو نفره داشت و خیلی خوشمزه و لذیذ بود و همه‌ چیزش تنظیم و دلچسب بود.

سیب زمینی که دیگه نمی‌دونم اصلا کامنت دادن در موردش الان و اینجا درسته یا نه؟ خیلی هنره سیب زمینی سرخ کرده ساده؟ وقتی سیب‌زمینی آماده می‌خرن همه و تو یه سبک روغن می‌ریزن و یه مدل سرخ می‌کنن دیگه چه فرقی داره که من بنویسم؟ فقط بگم ممنون که بد نبودید؟ ممنون که این سیب‌زمینی رو بخواید هم نمی‌تونید خراب کنید؟

خب باشه می‌گم! سیب زمینی اینجا هم اونجوری که باید می‌بود هست و ممنونم.

یه سالاد فصل هم داشتیم که اونم انصافا خوشمزه بود.

من جای صاحبان پالت باشم شعارم رو از سلامتی و این‌جور قرتی بازی‌ها تغییر می‌دم به اینکه: من خوشمزه‌ام! منو بخوری پشیمون نمی‌شی! حداقل هم واقعیه هم‌ نقطه قوت این فست فوده و هم جذابه والله! حالا شعاری نداره و بیشتر به دل می‌شینه. خلاصه کنم باز که اینجا مثل همه فست‌فوداست و تنها نکته خوبش اینه که چیز میزاش خوشمزه است.