بنزین

با وجود اینکه افزایش قیمت بنزین این هفته در مجلس منتفی شد، اما بحث‌ها درخصوص تاثیر آزادسازی قیمت بنزین و نیز سهمیه‌بندی در فضای مجازی ادامه داشت. برخی از کاربران مخالف افزایش قیمت بنزین معتقد بودند که دولت روحانی با این کار معیشت مردم را به گروگان خواهد گرفت. اما کاربران موافق نوشتند که دولت تصمیم سخت نمی‌گیرد تا درد نکشد.

  انتخابات_۱۴۰۰

با وجود آنکه تا انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ دوسال باقی‌مانده است، اما هر از گاهی موضوع کاندیداتوری برخی از افراد شناخته شده برای ریاست‌جمهوری مطرح می‌شود. نام علی مطهری، علی لاریجانی و محمدرضا باهنر طی روزهای گذشته به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شد و واکنش‌هایی از سوی مخاطبان در فضای مجازی به همراه داشت.

  علی_دایی

اظهارات علی دایی درباره مدیران شرکت خودروسازی سایپا و نیز صداوسیما پس از اخراج از تیم فوتبال این شرکت، واکنش‌های زیادی در فضای مجازی برانگیخت و البته موجب شد تا رسانه ملی در بخش خبری ۲۰:۳۰ گزارشی علیه او روی آنتن ببرد. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازپخش فیلم اظهارات جنجالی علی دایی به حمایت از این ملی‌پوش قدیمی پرداختند.

  کودکان_غزه

حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی در غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان از جمله کودکان موجب شد تا عکس‌هایی از این جنایات جنگی و نیز شهادت برخی از کودکان در غزه طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود و کاربران درباره مظلومیت این شهدا بنویسند. درباره سکوت مدعیان حقوق بشر درخصوص این نسل‌کشی هم میان کاربران بحث و تبادل‌نظر به راه افتاد.