مشکلات یک نخبه دانشگاهی

رونا و آرش در بستر قصه با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که جذاب است. داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال روایت می‌شود که مربوط به شادی، خواهر آرش است که در محل کارش به جوانی علاقه‌مند می‌شود. درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در این سریال می‌بیند. ما به این بخش ماجرا فکر نمی‌کنیم که همزمان چه سریال‌هایی ساخته می‌شود، بلکه به قصه‌ای فکر می‌کنیم که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد و انرژی می‌گذاریم تا به بهترین شکل اجرایش کنیم. به هر حال در هر دوره زمانی نیز درام‌ها و عاشقانه‌ها برای مردم جذاب بوده‌اند و شما نمی‌توانید یک ملودرام و قصه درست پیدا کنید که مخاطب جذبش نشده باشد.

 اگر در سبد سریال‌های تلویزیون در ماه رمضان یک کمدی هم وجود می‌داشت شاید برای مردم جذاب‌تر بود. نوروز امسال هم دو کمدی و یک ملودرام داشتیم که هر یک مخاطب خود را پیدا کردند. البته به نظرم فضای ماه مبارک رمضان به گونه‌ای است که مردم درگیر قصه‌های اجتماعی با علاقه‌مندی‌ها و دغدغه‌های خودشان می‌شوند و احساس می‌کنم چنین قصه‌هایی را بیشتر می‌پسندند.

شخصیت‌های سریال از طبقه متوسط هستند که بخش بزرگی از اجتماع را تشکیل می‌دهند و این آدم‌ها را روز و شب در کوچه و خیابان می‌بینید. محمدرضا غفاری، سوگل خلیق، مریم بوبانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه، حسام محمودی، کمند امیرسلیمانی و …بازیگران این سریال هستند که هفته آینده و با آغاز ماه مبارک رمضان در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

06 (3)