میلیاردر هالیوود

دیوید در سال ۱۹۶۸ در خانواده‌ای تاجر با اصالت یونانی در نیجریه، غرب آفریقا متولد شد. در سوئیس به مدرسه رفت. پدرش مدیر یک شرکت بطری‌سازی بود که در سال ۲۰۰۰ با شرکت کوکاکولا ادغام شد. مدتی در ارتش خدمت کرد و بعد از آن تصمیم گرفت در رشته فیلم‌سازی تحصیل کند و به کالج سلطنتی هنر لندن رفت. بعد از گرفتن مدرکش، به لس آنجلس رفت و هشت سال در آنجا ماند.در واقع دیوید اوایل نمی‌دانست چه کاری می‌خواهد انجام دهد و به همین دلیل در هر شغل و حوزه‌ای که ممکن بود، سرک کشید. او مدتی به‌عنوان کارشناس آزمایشگاه در شرکت کوکاکولا کار کرد، مدتی واسطه خرید و فروش کالاهای اساسی در بازارهای جهانی بود، بعد در استخر پرورش ماهی کار کرد و همچنین به‌عنوان مربی اسکی روی آب و فروشنده آگهی هم فعالیت داشت.

با اینکه گذشته دیوید خیلی متزلزل بود و او دائم از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، از یک زمان به بعد وضعیت زندگی او شگفت‌انگیز شد. بعد از فارغ‌التحصیلی از کالج سلطنتی هنر، وارد عرصه فیلم‌سازی شد و این کار او را به بورلی هیلز در کالیفرنیای آمریکا کشاند. در آنجا او یک تاسیسات تدوین و مونتاژ فیلم راه‌اندازی کرد و ۷ سالی را که در آن گذراند، باعث شد ارتباطات کاری خوبی برقرار کند که در مسیرهای شغلی آینده او بسیار مفید بود. دیوید در ۲۷‌سالگی یک موسسه غیرانتفاعی به نام BIOS تاسیس کرد.در سال ۱۹۹۸ او تجهیزات تدوین‌گری بورلی هیلز را فروخت و به لندن برگشت و طی یک سرمایه‌گذاری مشترک با دانکن هیث، رئیس شرکت ICM، یک شرکت ساخت برنامه‌های تلویزیونی و نیز آژانسی در صنعت مدلینگ به نام «ایندیپندنت مدلز» (Independent Models) تاسیس کرد. ایندیپندنت هنوز هم یکی از برجسته‌ترین آژانس‌های مدلینگ در لندن است.

او نویسنده‌ای بااستعداد هم هست و مجموعه‌ای از فیلم‌های کوچک را در یوتیوب ساخته و در چند فیلم در تلویزیون بریتانیا بازی کرده است. در حال حاضر دیوید مدیریت یک شرکت رسانه‌ای اینترنتی به نام FilmOn (که خودش آن را تاسیس کرده) را بر عهده دارد. او همچنین چند شرکت دیگر در لس آنجلس و لندن تاسیس کرد؛ از جمله تئاتر هولوگرام در آمریکا و سایت خرید ۹۰۲۱go که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد.دیوید سه بار ازدواج کرده و از همسر اولش دو پسر دارد. عمارت ۱۵۰۰ متری در بورلی هیلز در سال ۲۰۱۰ برای او ۵/ ۱۶ میلیون دلار هزینه برداشت. دیگر املاک او عبارتند از: یک عمارت در یونان، یک لژ اسکی در سوئیس و چند ملک دیگر در بریتانیا.ثروت خالص دیوید ۹/ ۱ میلیارد دلار است و در لیست ثروتمندترین‌های دنیا در مجله ساندی تایمز، رتبه ۴۷ را در اختیار دارد.