جنگ ستارگان copy
وقتی جنگ ستارگان و دیزنی را کنار هم قرار دهید، برای دوستداران کهکشان‌های دور، جادوی واقعی رخ می‌دهد. بعد از پارک دیزنی‌لند در کالیفرنیا و سپس دنیای والت دیزنی در فلوریدا، قرار است که یک مرکز جنگ ستارگان در ناحیه دورافتاده باتو در آمریکا ایجاد شود.
MEC_Kidzamia Picture-04 copy
شکی نیست که بچه‌ها دوست دارند نقش بزرگترها را بازی کنند و این امکان در کیدزانیای دوحه در قطر برای بچه‌ها فراهم است. این ناحیه در حال گسترش است و در آینده 36 مرکز در سراسر جهان خواهد داشت. بچه‌ها می‌توانند در شهرهایی که مخصوص آنها ساخته شده است، بیش از 100 شغل مختلف را امتحان کنند.

تجربه برخورد با قهرمانان بزرگ ورزشی در ایندیاناپولیس آمریکا؛ این رویداد که در موزه کودکان رخ می‌دهد شامل مجموعه‌ای از آموزش‌های مربوط به سلامتی، تناسب فیزیکی و تاریخچه ورزش است. خانواده‌ها می‌توانند بازی کنند، داستان‌های تاثیرگذار قهرمانان ورزشی را بشنوند یا با یکدیگر روی یک چالش کار کنند.

Lego-House-6310e7cae418
خانه لگو بیلوند دانمارک یک موزه لگویی در کشوری است که داستان لگو از آنجا آغاز شد. به‌دلیل طراحی فوق‌العاده، بسیار جذاب بوده و به‌طور اختصاصی برای آموزش از طریق بازی در سطوح مختلف خلاقیت، توان‌شناختی، احساسات و بازی‌های اجتماعی، به‌کار می‌رود.
Sloth-Preserve-Arenal-Volcano-National-Park-89d248c358fe
اگر قصد دارید فرزندانتان را به کاستاریکا ببرید، فرصت خوبی برای تماشای خرس‌های تنبل در پارک ملی آتشفشان آرنال خواهید داشت. به علاوه می‌توانید از هتل لوکس نایارا نیز بازدید کنید. این هتل با کاشت 300 درخت پاپایا، لانه 15 خرس تنبل را تامین کرده است.
Bear-Grylls-863935a370af
مرکز ماجراجویی 20 میلیون پوندی در بیرمنگام انگلستان فرصت خوبی برای تجربه‌های ترسناک است. با توجه به آموزش‌های تخصصی چون بیر گریلز، می‌توانید از مسیرهای سختی که با الهام از نواحی‌ای چون کوه اورست و یوسمایت ساخته شده، صعود کنید، پرش آزاد انجام دهید و غواصی کنید.
Live-Wire-de1bcfedf611
اگر عاشق طبیعت و هیجان هستید، پارک خانوادگی و زیست محیطی لایو وایر ویکتوریای استرالیا را در لیست بازدیدتان قرار دهید. این پارک، زمینه ماجراجویی بچه‌های بین 7 تا 15 سال را فراهم می‌کند. بعد از انجام فعالیت‌های مختلف  می‌توانید در شهر ساحلی و زیبای لورن  استراحت کنید.
32_NO_FEE_Kids_Drive_Tayto_Park
فرصت رانندگی در مدرسه جدید رانندگی در پارک تیتو در ایرلند می‌تواند برای بسیاری از کودکان جذاب باشد. این مرکز در سال 2019 افتتاح می‌شود. بعد از یکسری آموزش‌های رانندگی، بچه‌ها فرصت رانندگی در کنار20 راننده جوان دیگر را دارند و در هر توقف می‌توانند از پارک و باغ وحش نیز دیدن کنند.

اقامت در یک محل متفاوت برای بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان تقریبا نیمی از تفریح محسوب می‌شود. هتلی را فرض کنید که با تم معروف‌ترین بازی تخته‌ای یعنی مونوپولی، طراحی شده باشد. این هتل ۵ ستاره در کوالالامپور مالزی که ۲۵۵ اتاق دارد و اولین هتل مونوپولی دنیاست، برای بچه‌های بزرگتر مناسب‌تر خواهد بود.

موزه امریکا
 باوجودی که روزهای بازدید از سالن مرکزی موزه تاریخ طبیعی لندن، رو به پایان است، اما قرار شده که اسکلت معروف دیپلودوکوس در سراسر انگلستان، در مراکزی چون موزه آلستر در بلفاست، موزه و گالری هنری کلوین‌گرو در گلاسکو، نیوکاسل و کاردیف برای چند ماه به نمایش گذاشته شود.