Kokoreç

میدان تقسیم

و اما چیزی رو معرفی می‌کنم که هیچ‌کس جرات نداره معرفی کنه و هیچ‌کس ریسکش رو هم نمی‌کنه! اما چه خوبه که من هستم به شکل پیش مرگ وار پیش‌قدم شم بخورم و بگم بچه‌ها بیاید که حله!

و واقعا بعد از اطمینان از خوشمزه بودنش تردید و تعارف واسه چیه؟ ناز می‌کنن انگار که چه خبره! به این آدم‌ها من میگم: داداش تو خودت چشم گوسفند رو می‌خوری حالا روده‌اش رو نمی‌خوری که وسواس داری؟ شلوغش نکن که گوسفند گوسفنده!

خب گفتم دیگه روده! ساندویچ روده! حالتون هم به‌هم نخوره! چون من عاشقش شدم. داستان از این قرار بود که یهو حرفش پیش اومد با یکی از دوستان ترک و من قیافه ام رو کج و معوج کردم و تا قیافه منو دید گفت نخوردی؟ جدا نخوردی؟ گفتم نه و قرار هم نیست بخورم! گفت اشتباه می‌کنی بعدا حتما بخور.

رفتیم نشستیم یک ساندویچی و اون رفت یه چیزی مثل دنر سفارش داد و آورد و شروع کردیم به خوردن. هی خوردم و به به گفتم. گفتم خیلی خوشمزه است، چیه؟ گفت کوکورچ! شاخ درآوردم! روده خورده بودم؟ بعد از اون بود که تصمیم گرفتم قبل از خوردن هرچیزی اول بدونم توش چیه! یه نگاهی هم کردم مثل گوشت بود و نفهمیدم چطور بود. اما آیا از خوردنش پشیمون شدم؟! نه! اصلا! مهم اینه که خوشمزه بود حالا روده بود یا نبود مهم نیست. خب حالا که خورده بودم و بد هم نبود به خوردنم ادامه دادم و از دوستم تشکر کردم که منو باهاش آشنا کرد و نذاشت اسمش باعث شه تجربه‌اش نکنم! حالا هم من به شما می‌گم خواهرا و برادرا! این ساندویچ باحاله و حتما لذتش رو ببرید.

میگن بهترین کوکورچ برای سلطان احمده. اما من فقط تقسیم خوردم.

قیمت: ۲۴ تومن یک نصفه البته