07 (4)
سوپرکلوب تمدن‌ها در مارس 2018 افتتاح شد منتظر موسیقی، داستان‌ها وغذاهای سنتی منطقه و همچنین غذاهای عربی باشید. شما شاهد جشنی ازهزار و یک طعم، موسیقی و داستان‌های باستانی از سوریه با الهام از ضیافت‌های باستانی  خواهید بود.
07 (8)
دوست دارید غذایتان را در ارتفاعات بالا و با مناظر خرابه‌های اینکا میل کنید؟ در مکانی که توسط یکی از بهترین سرآشپزان دنیا اداره می‌شود؟ امتحان غذاهای یک منو از ترکیبات و موادغذایی بومی و منظره زیبای این رستوران که در فوریه 2018 افتتاح شد، ارزش سفر به ارتفاع 3568 متری در رستوران میل در کاسکوی پرو را دارد.

 

بعد از سال‌ها برنامه‌ریزی رستوران فیش‌مارکت در ادینبرگ اسکاتلند آغاز به‌کار کرد. این رستوران در بهار ۲۰۱۸ در محل سابق تجارت بازرگانان و ماهی‌فروشان در قرن نوزدهم افتتاح شد. می‌توانید در کنار صرف غذاهایی چون خرچنگ، صدف و چیپس و ماهی، از طراحی دکور سنتی ویکتوریایی لذت ببرید.

07 (2)
رستوران نوما در فوریه سال 2018 در کپنهاگ افتتاح شد که یکی از بهترین رستوران‌های جهان مخصوصا در زمینه غذاهای اروپای شمالی و دارای منوی فصلی است؛ فصل غذاهای دریایی (فوریه تا اوایل تابستان)، فصل سبزیجات( اوایل تابستان تا اوایل پاییز)، فصل بازی و جنگل( اوایل پاییز تا ژانویه).
07 (3)
بازدید از رستوران جدید ژاپنی به مدیریت سرآشپز گاگان آناند سفری ماجراجویانه و سرشار از طعم است. رستوران میهاراتوفوتن با فعالیت از اواخر سال 2018 توفو را به روش اوماکسی در بانکوک ارائه کرده است؛ دسری از بستنی سویا به همراه شکلات سفید و تیره و توفو با طعم ماچا و پسته.
07 (1)
در رستوران پاول کلوور در گرابو در آفریقای جنوبی می‌توانید طعم شش نوع مختلف نمک را بچشید. هر کُرس غذایی علاوه‌بر نوشیدنی خاص با نمک به خصوص سرو می‌شود. این رستوران در دره پرآب الگین در نزدیکی شهر کیپ‌تاون واقع شده است. حس چشایی خود را با دستپخت سرآشپزهای مختلف و نمک‌های گوناگون به چالش بکشید.
07 (6)
خانه تابستانه در سنگاپور با وجود سالن غذاخوری در باغ‌های زیبا، از سال 2017 مشتریان را مفتون خود ساخته و اکنون با وجود کلبه‌های گنبدی شکل خود، صرف غذا در زیر آسمان پرستاره و شب‌های مه‌آلود سنگاپور، شکوه بیشتری یافته است. علف‌های شناور و توت فرنگی‌های وحشی را نیز به این ضیافت اضافه کنید.
07 (7)
این رستوران در جزیره مورنینگتون در جنوب شرق ملبورن، ترکیب پیچیده‌ای از غذا، نوشیدنی، هنر و غروب خارق‌العاده‌اش، ارائه می‌کند. لورا بعد از ساخت مجسمه آهنی هفت متری توسط جوزم پلانزا نامگذاری شد و مناظر زیبایی از بندر غربی و پارک مجسمه‌سازی که از بزرگترین مجموعه‌های خصوصی استرالیاست، به نمایش می‌گذارد.

هفته غذای اردن که تاریخ و تنوع فرهنگ و غذایی اردن را به نمایش می‌گذارد در راس‌العین و امان توسط ۲۰۰ تولیدکننده از جمله سرآشپزها و کشاورزان، برای مدت یک هفته در ماه جولای سال‌جاری برگزار می‌شود. در این فستیوال می‌توانید در کنار جشن، غذاهای خانگی اردنی از شهرهای مختلف را امتحان کنید، کلاس آشپزی داشته باشید و محصولات را خریداری کنید.

07
جزیره تالاب آبی از پیش محبوبیت زیادی در بین بازدیدکنندگانی که به دنبال حمام‌های داغ در فضای باز هستند، داشته است و اکنون برای طرفداران غذا پیشنهاد ویژه‌ای دارد. از آوریل 2018 مهمانان می‌توانند غذاهای سنتی ایسلندی را در این جزیره میل کنند و ازمناظر آتشفشانی منحصربه‌فرد چند منظوره لذت ببرند.