بهترین گوشی‌های 2018

صفحه نمایش بزرگ: اگر هنگام خرید گوشی، معیار شما، اندازه صفحه نمایش است ما به شما سامسونگ گلکسی نوت ۹ را پیشنهاد می‎دهیم. در واقع، این محصول جدید سامسونگ بهترین موبایل تولید ۲۰۱۸ است که صفحه نمایش بزرگ دارد و ۴/ ۶ اینچ است. اگر احساس می‌کنید این موبایل گران قیمت است، می‌توانید به هوآوی میت ۲۰ پرو هم فکر کنید که مانند نوت ۹ صفحه نمایشی ۴/ ۶ اینچی دارد. البته سازندگان گوشی معمولا ترجیح دادند اندازه‎های گوشی را بزرگتر کنند به‌طوری که میانگین سایز گوشی‌ها از ۴ اینچ در سال ۲۰۱۵ به ۵/ ۵ اینچ در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

گوشی کوچک: اما برای آن دسته از کاربران که گوشی کوچک می‌خواهند، انتخاب کمی سخت است. زیرا تقریبا همه موبایل‌ها اندازه‌ای بیشتر از ۵ اینچ دارند. با این حال، پیشنهاد ما به آنها آی‌فون ۱۰‌اس به‌عنوان بهترین گوشی جمع‌وجور سال ۲۰۱۸ است. اما آی‌فون ۱۰ در این دسته‌بندی تنها نیست و پیکسل ۳ و گلکسی اس ۹ هم در همین دسته‌بندی قرار دارند.

بهترین دوربین: در دنیای دیجیتالی امروزی، موبایل علاوه بر اینکه یک وسیله ارتباطی است، برای کاربران یک دوربین خوب هم به شمار می‎رود. اگر به دنبال یک گوشی هستید که بهترین دوربین دنیا را داشته باشد، بهترین انتخاب شما گوگل پیکسل ۳ است. این گوشی تنها یک لنز دارد اما پردازش‌های بی‌نظیر گوگل باعث شده بهترین عکس را در سال ۲۰۱۸ گوگل پیکسل ۳ و گوگل پیکسل ۳ ایکس ال بگیرند. اگر هم بیشتر به فیلمبرداری علاقه دارید تا عکاسی بهترین موبایل برای فیلمبرداری آی‌فون ۱۰‌اس و آی‌فون ۱۰‌اس مکس است.

بهترین باتری: این روزها که گوشی‌ها پر از اپلیکیشن‎ها شده و قابلیت وصل به اینترنت دارد، باتری موبایل به یکی از فاکتورهای مهم انتخاب گوشی تبدیل شده است. اگر به دنبال بهترین موبایل ۲۰۱۸ با یک باتری خوب هستید، باید به شما هوآوی میت ۲۰ پرو را معرفی می‌کنیم. مدیریت حافظه و مدیریت رزولوشن صفحه‌نمایش این موبایل باعث شده مصرف آن بسیار کمتر شود. این موبایل همچنین از شارژ سریع و شارژ وایرلس هم پشتیبانی می‌کند. هوآوی میت ۲۰ پرو با باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری عرضه شده است که یکی از حجیم‌ترین باتری‌های موبایل است. همان‌طور که می‌بینید مدت زمان پخش ویدئو نزدیک به ۵/ ۱۵ ساعت است، وبگردی ۱۴ ساعت و مکالمه حدود ۲۹ ساعت که در نوع خود قابل توجه است. البته برای آن دسته از مشتریان پروپاقرص اپل که دوست ندارند، گوشی غیر از آی‌فون داشته باشند، موبایل دیگر در همین گروه آی‌فون ۱۰ آر است. این موبایل هم در میان همه آی‌فون‌ها بهترین شارژ باتری را نگه می‌دارد.

بهترین طراحی: موبایل‎های جدید تقریبا همگی شبیه یکدیگر هستند. دو طرف آن شیشه‌ای بوده و یک بریدگی ناخوشایند بالای صفحه دارند. اما شرکت اوپو با یک خلاقیت در طراحی توانست طرح جدیدی را برای موبایل دوستان به ارمغان آورد. در طراحی جدید ضمن اینکه سنسورها حفظ شده، دیگر خبری از بریدگی روی صفحه نمایش نیست. به این ترتیب اوپو Find X بهترین طراحی امسال را به خود اختصاص داد. البته شیائومی می‌میکس ۳ هم طراحی مشابهی دارد.

گوشی ارزان: با افزایش امکانات و قابلیت‎های گوشی‌ها قیمت آنها هم روز به روز بالاتر می‎رود و این برای کسانی که خیلی درگیر گوشی نمی‎شوند، خیلی خوشایند نیست. همچنین این مساله کار را برای پیدا کردن یک گوشی ارزان و خوب در میان این همه گوشی پر از تکنولوژی سخت کرده است. بهترین گزینه برای این افراد، پوکوفون F۱ است که ۳۰۰ دلار می‎ارزد. البته پیدا کردن این گوشی در ایران راحت نیست. در نهایت اینکه نوکیا ۷ و پس از آن هم آنر ۸ ایکس می‎تواند انتخاب کسانی باشد که پوکوفون F۱ را نمی‌پسندند.

بهترین گوشی: در این دسته‌بندی یک موبایل همه‌چیز تمام باید قرار داشته باشد. موبایلی که همه فاکتورهای بالا را داشته باشد. این موبایل از همه نظر قابل تحسین است و جایزه بهترین موبایل سال ۲۰۱۸ را می‌گیرد. این جایزه به وان‌پلاس ۶‌تی تعلق دارد. این موبایل سریع‌ترین موبایل اندرویدی دنیا است. همچنین از اثر انگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است و دوربین بسیار خوبی دارد. در دوره‌ای که پرچمداران هزار دلاری حاکم هستند این موبایل با نصف این قیمت همه امکانات یک پرچمدار را به شما می‌دهد. در این دسته‌بندی اگر فاکتور قیمت برای شما هیچ اهمیتی ندارد باید بدانید که نوت ۹ هم در همین دسته‌بندی قرار دارد. نوت ۹ موبایلی است که همه امکانات را دارد و می‌تواند گفت کامل‌ترین موبایل سال ۲۰۱۸ است.