ساندویچ کثیف قدیمی

  اولدوز

فلسطین

بی‌خبر از همه‌جا شام دعوت می‌شیم و آماده می‌شیم بریم بیرون. بحث می‌کنیم که چی بخوریم. و گفته می‌شه که هر چیزی غیر فست فود رو پایه هستن و تو با خودت فکر می‌کنی که  پس من چه کنم با هوس ساندویچ کثیف‌خوری؟

اینها احساسات من بود وقتی که مونده بودم چطوری به دوستم بگم بی‌خیال کباب و خورش بشه و بذاره بریم تو یکی از این جاهای قدیمی و یک ساندویچ مشتی بزنیم!

حرف و انداختم از اینکه سریال فرندز که می‌بینم خیلی دلم هوای پیتزا و ساندویچ می‌کنه چون همش دارن توش اینا رو می‌خورن! گفت: نه من اگه سوسیس و کالباس نباشه پایه‌ام و بعدش هم من از عشقم به ساندویچی‌های قدیمی گفتم و اون هم گفت بریم اولدوز و فکر می‌کنم قدیمی‌ترین ساندویچی تهرانه.

نمی‌دونم چقدر این آمار معتبره اما رفتیم و سر و ظاهر قدیمی بود، سفارش دادیم و نشستیم کمی صاحب اونجا با ما مزاح کرد و بعد غذاهامون اومد، البته اول بندری من اومد و تو کاغذ پیچیده نشده بود گفتم چطور بخورم که نریزه بیرون؟ گفت بخواید کاغذ هم میدیم و من هم گرفتم.

کاهو و خیارشور اینا هم سلف سرویس بود. اومدم بخورم هم گفت اگه جرات داری از اون سس سبزه هم بخور و من هم که دغدغه جرات ندارم تو فلفل سریع قبول کردم و برش داشتم روش نوشته بود سس بی‌نهایت تند! یکم خوردم و راست می‌گفت بی‌نهایت تند بود و از تندی به تلخی می‌زد و لذا گذاشتم کنار و از سس تند استفاده کردم.

آقا توصیه میشه بندری اینجا به شدت و با نوشابه بخورید روشن شید! لیوان‌هایی که ته‌اش یخ داره رو استفاده می‌کنن و اینطوره که آب میریزن ته لیوان و یخ می‌زنه تو فریزر بعد نوشیدنی رو میزین توش و یخ کم کم آب میشه میاد بالا و نوشیدنی رو اینطوری خنک می‌کنه. خیلی با یخ انداختن عادی فرقی نداره اما بالاخره حالی و هوایی داره.

ساندویج دوستم که گویا اونجا باهاشون خیلی هم آشنا شده بود استیک بود که البته منم ازش خوردم اونم دلچسب و کمی شور بود و اونم دوست دارم بازم رفتم امتحان کنم؛ زیرا طعمش راضی‌کننده بود.

منوش خیلی هم محقر نبود و کلی ساندویج‌های حسابی داشت به شکلی که من نگران بودم که بندری نداشته باشه. نکته مثبتش هم اینه که دوتا مغازه کناره همه تو یکی پخت میشه و تو یکی سرو و لذا بوی غذا خفه نمی‌کنه. سرویس چایی اینا هم دارن و مدلشون هم گرم و خودمونی و صمیمی است.

اینجا قیمت‌ها منطقی است و با گرانی‌های اخیر و طعم خوشش می‌گم که برید اینجاها و خوش بگذرونید.