دلار

این روزها در ادامه کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، بار دیگر بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی درباره روند نزولی قیمت دلار به راه افتاده است. در همین حال با توجه به نزدیکی موعد تحویل بودجه به مجلس، قیمت دلار۵۷۰۰ تومانی در لایحه هم مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته و در عین حال برخی از کاربران هم درباره رابطه کاهش قیمت دلار با گران ماندن کالاها نوشتند.

آزمایش موشکی

همزمان با توییت مقامات واشنگتن، آلمان و انگلیس درباره آزمایش موشکی ایران، سخنگوی وزارت‌خارجه کشورمان گفت که هیچ قطعنامه‌ای در شورای امنیت، برنامه موشکی یا آزمایش‌های موشکی ایران را ممنوع نکرده است. ظریف هم در واکنش به ادعای همتای آمریکایی خود نوشت: «درحالی که ایالات‌متحده قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض می‌کند، حالا به غلط، ایران را دقیقا به نقض همان قطعنامه متهم می‌کند!»

اعتراضات_پاریس

ناآرامی‌ها در فرانسه درحالی ادامه دارد که مقامات این کشور از احتمال برقراری وضعیت اضطراری خبر می‌دهند و رئیس‌جمهور فرانسه نیز این درگیری‌ها را غیرقابل قبول توصیف کرده و گفته با معترضان برخورد خواهد شد. هشتگ‌های #جلیقه_زردها و #پاریس در این هفته داغ شد و بسیاری از کاربران درباره نحوه برخورد پلیس با معترضان نوشتند.

غیرت_کارگر

انتشار فیلمی از کارگر خدماتی اهوازی که برای رفع آبگرفتگی به داخل فاضلاب رفت تا راه آب را باز کند، در فضای مجازی پربیننده شد و برخی کاربران از غیرت و فداکاری او نوشتند. یکی از کاربران نوشت: «قهرمان من این کارگر است و باید مدیران نجومی‌بگیر خاک پای این کارگر را به چشم خود بمالند.»