خواهران_منصوریان

کلیپ ادعای جنجالی خواهران منصوریان درباره پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی الهام چرخنده به آنها درقبال سرکردن چادر، در این هفته کلی سر و صدا به پا کرد و واکنش توییتری خانم بازیگر را به همراه داشت. چرخنده گفت که بنده روی گذاشتن چادر قیمتی نگذاشته و تنها قصد حمایت روحی و همچنین بهبود وضعیت ورزشی آنها را داشته‌ام.

  پوشک_بچه

به دنبال افزایش نرخ ارز و گرانی سرسام‌آور پوشک بچه، همچنین برخی خبرها از کشف انبارهای پوشک بچه احتکارشده، خشم مردم و کاربران فضای مجازی را به شدت برانگیخت. کاربری در این باره نوشت «پوشک بچه شده ۹۰ هزار تومن، ۱۵ سال قبل قیمت سکه‌ بهار آزادی همین حدود بود».

 عروسی_دختر_۹ساله

جلوگیری ازعروسی دختربچه ۹ ساله افغان در مشهد از سوی معاون دادستانی این شهر، موجی از واکنش‌های حمایتی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و حتی تقدیر توییتری معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری را هم در پی داشت.

  جنجال _مشایی

حواشی برگزاری آخرین جلسه دادگاه اسفندیار رحیم مشایی، معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم، این هفته در فضای مجازی دنبال شد و کاربران درباره اتهام جاسوسی مشایی برای MI۶ نوشتند. محمود احمدی نژاد پس از برگزاری این دادگاه با انتشار یک پیام ویدئویی نسبت به آن واکنش نشان داد.