استادیوم_آزادی

اولین حضور زنان ایرانی در ورزشگاه آزادی که با بازی ایران در مقابل اسپانیا همزمان شد به‌شدت در شبکه‌های مجازی مورد‌توجه قرار گرفت. دومین حضور زنان هم در بازی مقابل پرتغال اتفاق افتاد که تصاویر این حضور شبانه در کنار خانواده‌ها بارها در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد.

  پویول

واکنش‌ها به حذف جنجالی فوتبالیست اسپانیایی از آنتن زنده برنامه ورزشی این هفته هم ادامه داشت و علی مطهری در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما نوشت که لغو حضور این فوتبالیست در صداوسیما نشان دهنده حکومت ملوک‌الطوایفی و یا فرمانبری از بیرون است! شوخی با پویول و دلایل عدم حضور او در برنامه هم با عکس‌های این فوتبالیست در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست می‌شد.

  آب_شور

انتشار تصاویری از کیفیت پایین آب شرب در خوزستان و شوری آب در بخش‌هایی از این استان طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی یک‌بار دیگر اخبار مربوط به بحران آب در بخش‌های جنوبی کشور را به یکی از موضاعات اصلی فضای مجازی تبدیل کرد.تصاویر تاسف‌باری از آب گل‌آلود در آبادان در پیام‌رسان‌ها دست به دست می‌شد.

  سوتی_اینترنتی

انتشار گسترده ویدئوی اظهارنظر یکی از مهمانان فرانسوی شبکه اینترنتی آیو درباره یک خواننده لس‌آنجلسی این هفته بسیار خبر‌ساز شد و واکنش طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.فیلم این مصاحبه که در آن انصاریان هم نتوانست خنده خود را کنترل کند، بارها در فضای مجازی دیده شد.