گروه بورس- لوله و ماشین‌سازی ایران درآمد هر سهم امسال را با ۱۳۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۸۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «فلوله» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات یک‌درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت اعلام کرده است مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۸۱ریال) به حساب تعدیلات سنواتی منظور شده است که مربوط به معافیت مالیاتی استفاده شده موضوع ماده ۱۳۸قانون مالیات‌های مستقیم در سنوات قبل بوده که به دلیل اتمام مدت زمان تعیین شده طبق قانون، ذخیره در حساب‌ها منظور شده است. لازم به ذکر است از مبلغ مزبور مبلغ ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل معافیت و مبلغ ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال جرایم احتمالی در نظر گرفته شده است. شایان ذکر است مطابق اطلاعات دریافتی طی نامه شماره ۲۱۵۸ مورخ ۲/۴/۸۶، شرکت درخصوص حذف مالیات عملکرد سال مالی ۸۵ اعلام کرده بود با توجه به طرح توسعه شرکت (کارخانه شماره ۳ شمس‌آباد) و معافیت مالیاتی مربوطه، تا تعیین تکلیف از سوی مقامات مالیاتی مالیات عملکرد سال مالی ۸۵ از صورت‌های مالی حذف شده است ضمن اینکه موضوع مذکور قابل تسری به سال ۸۶ نبوده و از این بابت هیچ گونه معافیت خاصی در سال ۱۳۸۶ قابل استفاده نیست.

هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۵۰۰ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

طرح کارخانه‌ لوله‌ریزی و خط قالب‌گیری شوفاژ با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۷۱میلیارد و ۹۳۴میلیون ریال را دست اجرا دارد، هزینه‌های انجام شده آن تاکنون مبلغ ۱۹۸میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال با پیشرفت کار ۱۵/۶۴درصد می‌باشد که برآورد می‌شود در شهریور ماه سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری برسد.