۲۷۶۱...۰۹۱۲: بورس ایران رسما به مکانی تبدیل شده که قراره پول مردم رو بسوزونه تا کسری بودجه رو تامین کنه و البته تورم رو هم بیاره پایین! چرا کسی پاسخگوی این وضعیت نیست؟

  ۷۸۳۱...۰۹۱۰: تیم اقتصادی هماهنگ دولت و مجلس قبول! تابلوی اقتصاد که این باشه تو لایه‌های پنهان اقتصاد چه می‌گذره؟ چه می‌کنید با ما؟

  ۷۴۵۱...۰۹۱۲: ظاهرا جناب ‎رئیسی تصمیم گرفتن در دوره ریاست خودشون کلمه ‎بورس رو برای همیشه از سرمایه‌گذاری و صحنه اقتصاد کشور حذف کنن. چطور بورسی که در اولویت دولت سیزدهم بود به چنین وضعیتی دچار شد؟

  ۳۰۲۲...۰۹۳۵: بورس تهران داره سیاه‌ترین روزهای عمر کاری تاریخ خودش رو می‌گذرونه. و اسیر در دست یک عده رانت‌جو افتاده. هر روز یک خبر بد جدید می‌رسه و این وسط فقط سرمایه ما سهامدارهاست که کلا از بین رفت...

  ۷۸۸۵...۰۹۳۳: با این قیمت‌هایی که هر روز پایین‌تر میاد، تنها جایی که رئیسی خوابش می‌بره تالار بورسه! احتمالا چون هیچ کجا دیگه از گرونی خوابش نمی‌بره، بورس رو جوری دیزاین کرده که راحت بخوابه.

  ۴۱۴۶...۰۹۰۱: بازار یک درصد می‌ریزه، پرتفوها ۶ درصد، کلا شاخص هر عددی رو نشون داد باید ضربدر ۵ یا ۶ کنیم تا واقعیت بازار رو ببینیم. چه بر سر پرتفوی ما آوردید.

  ۹۰۹۳...۰۹۱۲: این داستان‌های بورس کالا هم با یک تکذیبیه رفع و رجوع میشه میره، اما واقعیت ماجرا اینجاست که این تیم دلارزدا برای اینکه بتونن گرونی‌ها رو تقصیر یکی بندازن تا بتونن شب‌ها بخوابن بورس کالا رو سیبل قرار دادن، و گرنه هیچ جای دنیا نمیگن بیایم جایی رو که کشف نرخ صورت می‌گیره، بکوبیم.

  ۵۰۵۰...۰۹۱۸: هر چقدر بورس کالا کم‌اثر بشه، بازار آزاد به جای بورس، از نرخ دلار آزاد و قیمت جهانی تبعیت می‌کنه، یعنی مثل پت و مت دارن دور خودشون می‌چرخن، و این وسط ماها شدیم آزمایشگاه دلارزداها.

  ۷۲۵۲...۰۹۱۳: یه عده هم از این ماجرای ۱۸ تیر باخبر بودن و فروختن. حالا خداروشکر بورس کالا چیزیش نشد، ولی واقعا داره معلوم می‌شه هر جایی فشار فروش شدید می‌شه یک نامه‌ای هست که هیچ‌کدوم از ما ازش خبر نداریم و نهایت تا یک ماه دیگه می‌فهمیم!

  ۱۳۳۱...۰۹۱۰: فقط در  ۵۷ روز کاری نماد خودرو بیش از ۴۵درصد ریزش داشته. مسوولان سازمان بورس چطور در مقابل پودر شدن سرمایه مردم شب‌ها خوابشون می‌بره؟

  ۸۷۹۶...۰۹۱۸:چرا دولت نتوانست در وعده حل مشکلات بورس  در کوتاه‌مدت موفق عمل کند؟ از روزی که دولت بر سر کار آمده بازار سهام همچنان تحت‌تاثیر برخی سیاستگذاری‌ها نتوانسته به رشد خود ادامه دهد. به همین دلیل ما سهامداران انگیزه‌ای برای ورود پول به این بازار نداریم.