در میانه نوشتن و اظهارنظر درباره احیای برجام و تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد و معیشت مردم، صفحه منتسب به آیت‌الله جوادی‌آملی که اظهارات ایشان را در توییتر منتشر می‌کند، این توییت را منتشر کرد: «ما باید روابط‌مان با جهان درست باشد؛ ما با کسی قهر نیستیم! حرف جهانی ما این است که می‌توانیم با جهان کار کنیم، البته قبلا نیز تاکید داشتیم که با هرکسی دست دادید، انگشت‌‌‌‌‌‌هایتان را بشمارید! و البته باید با صهیونیست به گونه‌‌‌‌‌‌ای رفتار کرد و با دیگران به گونه دیگری!» در جمع بورسی‌‌‌‌‌‌ها جدای از صحبت درباره برجام و دلار و موضوعات روز، عرضه‌‌‌‌‌‌ خودرو در بورس‌کالا سوژه‌ای بود که برخی از افراد به آن می‌‌‌‌‌‌پرداختند. به اعتقاد آنها در هفته‌‌‌‌‌‌های آینده موجی از حضور سهامداران در بورس‌کالا اتفاق می‌‌‌‌‌‌افتد که اولا نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است و ثانیا نیاز به آموزش و پشتیبانی دارد. آنها تک و توک به این موضوع می‌پرداختند که باید به مردم اطلاع‌رسانی شود که اسیر هیجانات کاذب برخی‌‌‌‌‌‌ها که در اینستاگرام و دیگر شبکه‌‌‌‌‌‌های اجتماعی مردم را دعوت به حضور در بورس‌کالا می‌کنند، نشوند، بلکه با دقت و علم بر این موضوع، اقدام به حضور در بورس‌کالا کنند. در نهایت آنها استقبال از بورس‌کالا را اتفاقی مثبت معرفی می‌کردند‌ اما دل‌‌‌‌‌‌نگرانی‌های خود را داشتند.

برخی از کاربران حوزه بورس هم به موضوع توقف نمادها در بورس می‌پرداختند و برای مثال می‌نوشتند که «انصاف نیست که به خاطر ابهام یا عدم‌شفافیت در گزارش یا هر نقیصه دیگری در بانک‌ها که مسوولیت آن باید متوجه هیات‌مدیره باشد با توقف طولانی‌مدت نمادها، سهامداران را تنبیه کنید!» میثم فدایی، مدیرعامل شرکت فرابورس ایران هم در صفحه خود نوشت: «شاخص هم‌‌‌‌‌‌وزن به‌عنوان یکی از شاخص‌‌‌‌‌‌های معتبر بازار شناخته شده است، پس از پذیره‌نویسی و مجوز فعالیت صندوق شاخص هم‌وزن توسط سازمان بورس، اختیار خرید و فروش این صندوق هم ایجاد نماد شد. مشتقات مبتنی بر شاخص هم‌‌‌‌‌‌وزن می‌تواند ابزار پوشش‌ریسک و سرمایه‌گذاری خوبی برای افراد حرفه‌ای باشد.‌» او در پاسخ به یکی از افرادی که در قسمت نظرات از او پرسیده بود: «این صندوق فقط سهام شاخص‌‌‌‌‌‌سازی که روی شاخص هم‌‌‌‌‌‌وزن تاثیر دارد در پورتفوی خود دارد و می‌شود واحدهایش را خرید و فروش کرد؟» نوشته بود: «در شاخص هم‌وزن سهم شاخص‌ساز تاثیر بسیار کمتری دارد و واحدهایش هم خرید و فروش می‌شود.‌»

موضوع دیگر در جمع توییتری اقتصادی‌‌‌‌‌‌ها و بورسی‌‌‌‌‌‌ها قیمت دلار بود. عباس عباسپور، فعال حوزه اقتصاد در توییتر خود و در رابطه با قیمت دلار نوشته بود: «در وصف بی‌سروسامانی سیاستگذاری ارزی در کشور همین بس که نرخ دلار نیما در این هفته کاهشی و نرخ بازار آزاد افزایشی بود.‌» در صحبت از قیمت دلار و روند آن، دولت سیزدهم هم مورد انتقاد قرار گرفت. خیلی از افراد به سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و تاثیر آن بر این روند انتقاد کرده بودند. رضا غلامی در توییتر خود نوشته بود که «شجاعت این نیست که نرخ ارز را افزایش دهیم تا فساد مورد ادعای بزرگنمایی‌شده حذف شود (که نشد).  شجاعت آن است که دولت سیزدهم از خودش شروع کند، بر انضباط مالی و کاهش هزینه‌‌‌‌‌‌های دولت و شرکت‌ها تمرکز کند. اولی به هزینه مردم است، لذا مدیران دولتی موافقند ولی دومی به ضرر مدیران دولت.‌»

حسن حسن‌‌‌‌‌‌خانی، فعال حوزه اقتصاد از دیگر افرادی بود که در صفحه توییتر خود درباره وضعیت ارز در کشور نوشته بود: «در کشور تحت‌تحریم، «تراز ارزی باثبات» اولویت بیشتری نسبت به «نرخ ارز باثبات» دارد و حتی به نوعی لازمه آن است.‌» او با مطرح کردن این موضوع، پرسیده بود: «اگر با این نگاه از سال‌۹۶ برای ارز سیاستگذاری کرده بودیم الان وضع این بود؟» در ادامه چند روزی است که اعلام‌شده احتمال خاموشی‌‌‌‌‌‌ها در تابستان وجود دارد. در همین رابطه خیلی از افراد از عادی‌شدن این روند اظهار تاسف کرده بودند و عده‌‌‌‌‌‌ای دیگر هم درباره لزوم جلوگیری از این اتفاقات و تهیه زیرساخت‌های مناسب نوشته بودند. عباسعلی حقانی‌نسب، تحلیلگر، در همین رابطه و در صفحه توییتر خود نوشت که «متاسفانه سال‌هاست که منابع انرژی در کشور ایران به‌صورت جزیره‌ای مدیریت می‌شود. نفت و گاز در وزارت نفت، برق در وزارت نیرو، زغال‌سنگ در وزارت صمت. این‌‌‌‌‌‌ها یکی از دلایل کاهش بهره‌وری به‌ویژه در برق، خاموشی‌‌‌‌‌‌ها و قطعی برق صنایع و سایر است.‌» او در پایان توییت خود نوشته بود «نفت و نیرو را ادغام کنید.‌»

در رابطه با یارانه گاز هم مالک شریعتی، نماینده مجلس شورای‌اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: «با مصوبه مجلس (بند تبصره۸ بودجه۱۴۰۰) که در تبصره۱۵ بودجه۱۴۰۱ نیز تکرار شده، دولت مجاز نیست به مصارف بالاتر از الگوی مصرف گازطبیعی یارانه بدهد.‌»   او با اعلام این موضوع در ادامه خبر داده بود که «متاسفانه آیین‌نامه اجرایی۱۴۰۰ مغایرت داشت که آذر پارسال تذکر دادیم و گزارش اصلاح این مساله در سال‌۱۴۰۱ باید به کمیسیون انرژی داده شود.‌»