برخورد با سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها طبق مقررات

عشقی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه در صورت عدم‌استقبال از پذیره‌نویسی سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، سازمان بورس چه برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای را برای سهام این دو باشگاه در دستور کار قرار می‌دهد، اظهار کرد: درخصوص سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس طبق مقررات عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم. سهام این ۲ باشگاه نیز مانند دیگر عرضه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها دارای متعهد پذیره‌نویسی است که موظف هستند تا طبق مقررات به این مسائل ورود کنند.

افزایش تدریجی دامنه‌نوسان

عشقی به آخرین اقدامات انجام‌شده برای تغییر دامنه‌نوسان اشاره کرد و گفت: قرار بر این است تا دامنه‌نوسان به‌صورت تدریجی افزایش پیدا کند، اما این اقدام در بازاری متعادل اجرا خواهد شد و زمان دقیق آن را هیات‌مدیره سازمان مشخص می‌کند.

کاهش کارمزد کار‌گزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نخواهیم داشت

رئیس سازمان بورس به برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های سازمان بورس برای کاهش کارمزد کار‌گزاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون برنامه‌ای در دستور کار نیست، سال‌گذشته مبلغ کارمزد کار‌گزاری‌ها کاهش پیدا کرد. بخشی از کارمزدها نیز به‌صورت روزانه وارد صنعت توسعه بازار می‌شود و اکنون دیگر بحثی مطرح نیست.

آخرین خبرها از انتخابات شرکت‌های استانی

عشقی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی‌بر آنکه آیا به تازگی تصمیمی درخصوص بر‌گزاری انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری اخذ شده است یا خیر؟ اظهار کرد: هنوز تصمیم نهایی درخصوص بر‌گزاری مجدد انتخابات اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری استانی گرفته نشده و اکنون در کارگروه زیرمجموعه شورای‌عالی بورس در حال بررسی است و در صورت تصویب به‌طور رسمی اعلام خواهیم کرد.