کاربر دیگری نیز نوشت: اگر صداوسیما مخاطب می‌خواهد و اگر کاندیداها، رای می‌خواهند باید بی‌توجهی به دغدغه مردم را کنار بگذارند و چشم خود را بر آنچه در بورس اتفاق افتاد بگشایند.

«امید» هم کاربری بود که تاکید داشت قطعا بورس دغدغه مردم است و باید در مناظره سوم کاندیداها به آن بپردازند.

کاربر دیگری هم از نامزدهای انتخاباتی خواست «لطفا در مناظره شنبه بدون لفافه از بورس صحبت کنید و از جنابان همتی و رئیسی بپرسید در حوزه خود برای این سقوط و مجازات عاملان چه کردند؟ این ۱۰ ماه که از عمر و سرمایه ملت رفت و مسببان هم ناشنوا شدند» کاربری با نام حمیدرضا هم تاکید کرد که در مناظره سوم انتخابات باید بورس به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم مطرح شود، زیرا افراد و خانواده‌های زیادی درگیر بورس هستند، بنابراین این مساله خواسته جامعه میلیونی بورسی است.

در این میان برخی از کاربران نیز همزمان توصیه‌هایی به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری دارند. کاربری از کاندیدای انتخابات۱۴۰۰ خواست «شما اقتصاد را درست کنید، بورس خودش درست می‌شود.» کاربری به نام علی هم با هشتگ «بورس دغدغه مردم از اینکه همه نامزدها نسبت به تامین کسری بودجه از بورس اذعان دارند اظهار تعجب کرد و نوشت: «اینقدر تو مملکتمون پیشرفت کردیم که کل کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌آیند رسانه ملی و می‌گویند دولت از جیب مردم از داخل بورس کسری بودجه‌اش را درست کرد. شماها که میدونستین و کاری نکردین الان ما انتظار داشته باشیم بعد از رای آوردن کاری کنید!؟ لطفا شعار ندهید و در عمل بورس را نجات بدهید.»

 

شاهین چراغی

عضو شورای عالی بورس

کاندیداهای محترم انتخابات در مناظره سوم شفاف برنامه حمایت از بازار سهام را اعلام کنند، امروز عمده دغدغه جوانان کشور که دنبال رای آنان هستیدسرمایه آنان در بورس است، کلی اشاره کردن نامفهوم است، صداوسیما به جای طرح سوالات مختلف، درخصوص بازارسرمایه و ترکیب تیم اقتصادی کاندیدا سوال کند.

 

میثم صمدی

کارشناس بازار سرمایه

بورس دماسنج اقتصادی هر کشوری است، در این‌ روز‌های سرد که تورم کمر مردم را شکسته بود همه برای جبران تورم و عقب‌ماندگی به بورس پناه آورده بودند که همه چیزشان را به بورس سپردند و حالا در بالاترین پست کلیدی کشور، بازار سرمایه فراموش شده است.

 

میثم باقری کوپایی

کارشناس بازار سرمایه

باز هم قیمت‌گذاری دستوری این بار در بازار پلیمری و شیمیایی و با ترفندی دیگر! از جیب سهامداران لطفا خرج نکنید، رانت ایجاد نکنید، قاچاق را رونق ندهید و نظم و نظام یک بازار را به هم نریزید.