کزغال: شرکت زغال سنگ پروده طبس که با تازگی با نماد معاملاتی کزغال در بازار فرابورس عرضه اولیه شد و به زعم کارشناسان، تصور می‌شود این تازه وارد به لیدر گروه زغال سنگی تبدیل شود و این گروه تا مدت‌ها مورد توجه بازار قرار گیرد. میزان فروش ماهانه کزغال در دی‌ماه امسال۱۷۴ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان بوده که نسبت به آذر‌ماه ۹۹ افزایش ۳۴ درصدی داشته است. بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در دی ماه امسال، کنسانتره زغال سنگ به مبلغ ۱۷۳ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان بوده است.شرکت در دی ماه فروش صادراتی نداشته است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۱۰۶۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۹۰ درصدی داشته است.

کگهر: گزارش‌های شرکت سنگ آهن گهر زمین نشان می‌دهد میزان فروش ماهانه شرکت در دی ماه امسال ۱۰۹۳ میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان بوده که نسبت به آذر ماه ۹۹ کاهش ۱۲ درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می‌دهد میزان فروش شرکت ۱۵۱ درصد افزایش یافته است. همچنین بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در دی ماه امسال، کلوخه سنگ آهن به مبلغ ۶۷۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان بوده است. این شرکت نیز در دی ماه فروش صادراتی نداشته است.

کشرق: گزارش ماهانه کشرق نشان می‌دهد که در دی ۱۳۹۹ موفق به فروش ۱۳ میلیارد تومان محصول شده که نسبت به ماه گذشته رشد ۶۷ درصدی داشته است. میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۷ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۸۱ درصد بیشتر بوده است. مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۷۳ میلیارد تومان بوده است. شرکت در دی ماه فروش صادراتی نداشته است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ۷۲ میلیارد و ۹۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۲۲ درصدی داشته است.