پیام شما:  من برای ورود به بورس از طریق کارگزاری مفید اقدام کردم و متاسفانه اصلا از خدمات این کارگزاری راضی نیستم. از هنگ کردن مداوم سایت که بگذریم، درخصوص آزادسازی سهام عدالت باوجود بارها تماس پاسخ درستی به من نمی‌دهند. همین‌طور در رابطه با واریز پول، وقتی سهمی در بازار فروخته می‌شود نهایتا تا سه روز وجه مورد نظر باید در حساب کاربر باشد، اما کارگزاری مفید تا یک هفته هم مرا معطل کرده و تقصیر را گردن بانک می‌اندازد.

پیام شما:  نزدیک دو ماه پیش برای فروش بخشی از سهام عدالتم اقدام کردم، اما هنوز پولی به حساب من واریز نشده است. با این توضیح که در صفحه مدیریت سهام آن بخش را فروش‌رفته اعلام کرده است. کارگزاری متاسفانه توجهی به پرداخت به موقع پول مردم ندارد.

پاسخ از روابط عمومی کارگزاری مفید: کاربر محترم برای بررسی و رفع ابهام ایجادشده با مرکز پشتیبانی کارگزاری مفید ارتباط برقرار کنید. کارگزاری مفید از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۷۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۸۷۰۰ و ایمیل @emofid.com۸۷۰۰ از ۷ صبح تا ۷ شب در ۷ روز هفته حتی روزهای تعطیل پاسخگوی کاربران است.

 

  •   09190063: متاسفانه فرهنگ و نگاه کوتاه‌مدت به بازار سرمایه اجازه تعادل و نقدشوندگی به بازار را نمی‌دهد. بزرگ شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل این اتفاقات است.
  •   7821...0915: معلوم نیست به چه دلیلی نماد «شستا» را باز نمی‌کنند. هر چقدر زمان توقف نماد طولانی‌تر شود، سهامداران نسبت به این موضوع حساس‌تر می‌شوند و ممکن است در زمان بازگشایی با افت قیمت بیشتری مواجه شود.
  •   3725...0916: من چگونه می‌توانم درخواست فروش سهام عدالت راکنسل کنم؟ لطفا راهنمایی کنید آیا در این مقطع می‌توانم قید فروش را بزنم. از چه طریقی می‌توانم این کار را انجام دهم؛ زیرا بانک و کارگزاری پاسخ درستی به من نمی‌دهند.
  •   7012...0910: من دو سال در بورس فعال بودم و شرایط هم خیلی خوب بود. وقتی دولت با جوسازی و تبلیغ گسترده در صداوسیما این حجم از نقدینگی را وارد بازار سرمایه می‌کند، باید تبعاتش را هم بپذیرد. بر فرض که می‌گویند اشکال از سهامداران تازه‌وارد است که بدون آموزش وارد بازار شدند؛ اما مگر شخص رئیس‌جمهور نگفتند کسانی که مهارت ندارند صندوق‌های ETF دولتی را بخرند. خب سهام آن صندوق را که خودشان برای مردم انتخاب کردن هم به سرمایه‌گذاران زیان زیادی تحمیل کرد.
  •   5405...0903: مردادماه سهم «وساپا» خریدم از روز افت شاخص بیشتر از یک ماه است که نتوانستم پولم را نقد کنم هر روز صف فروش حقوقی بیشتر می‌شود قیمت سهم ما کمتر می‌شود.
  •   15790...0912: تلاش و ممارست مسوولان برای کنترل بازار سهام نتیجه‌ای جز نابودی سرمایه مردم نداشت. حالا که تدابیر مسولان به درد بازار نمی‌خورد‌، ای‌کاش برای این بازار کاری نکنند و بورس را به حال خودش رها کنند.
  •   0556...0919: افت بورس در سال 92 با سقوطی که امسال شاهد آن بودیم قابل مقایسه نیست و ریزش آن سال نسبت به امسال شبیه شوخی است.
  •   6542...0915: حرف‌های آقای دژپسند درمورد بازار سرمایه بر چه اساسی بود. بعید می‌دانم با این همه عرضه اولیه بازار به روال عادی برگردد. اصلا مگر چه تعداد شرکت برای عرضه در بورس آماده هستند که آقای وزیر وعده این حجم از عرضه اولیه را می‌دهند.
  •   5555...0912: سرنوشت سهامداران بورسی هم مثل سرنوشت مال‌باختگان موسسات اعتباری شد. دولت اگر نمی‌توانست از سرمایه مردم محافظت کند چرا با اصرار مردم پول مردم را به سمت بورس کشید؟ مردم خیال می‌کنند سرشان کلاه رفته.
  •   5972...0919:در گزارش‌هایتان لطفا به این موضوع اشاره کنید که اصلاح  بازار سرمایه چه زمانی پایان می‌یابد. با این وضعیت سهامداران باید در این بازار بمانند؟