• 8289...0910: چرا نماد «خساپا» روز چهارشنبه 7آبان باز نشد. اگر قرار است نمادی باز نشود، چرا از قبل اطلاع‌رسانی نمی‌کنند. در کانال این سهام هم درمورد باز نشدن نماد اطلاع‌رسانی نکرده بودند و سهامداران هم نتوانستند معامله‌ای انجام دهند.
  • 0035...0935: آیا بورس رشد می‌کند؟ ما سهامداران خرد به دعوت رئیس‌جمهور وارد بازار سرمایه شدیم اما ضرر کردیم. من از شما خواهش می‌کنم از کارشناسان بورسی بپرسید وضعیت ریزش شاخص تا چه زمانی ادامه دارد. اگر قرار باشد دوباره رشد کند حداقل از این بازار خارج نشویم تا اوضاع بهتر شود.
  • 8600...0912: من اندکی سرمایه پس‌انداز کرده بودم و چون فکر می‌کردم دولتمردان برای رونق تولید و کاهش بیکاری برای سرمایه مردم برنامه‌ریزی کردند پولم را وارد بورس کردم، اما این اتفاق نیفتاد. نه تولید رونق گرفت و نه سرمایه ما بیشتر شد. کسی هم پاسخگوی این وضعیت نیست.
  • 3321...0912: سازمان بورس باید در تدوین قواعد روان‌سازی معاملات سهام از طریق بازارگردانی و اعمال مجازات متخلفان، جدی‌تر عمل کند. تنها سازمانی که می‌تواند بازار سرمایه را از شر برخی مدیران متخلف نجات دهد، سازمان بورس است. مسوولان سازمان بورس نباید در انجام چنین اموری تردید یا وقت‌کشی کنند.
  • 0077...0919: کارگزاری‌ها قصد پرداخت وجوه حاصل از فروش سهام عدالت را ندارند؟ از آخرین باری که برای من پول واریز کردند 40 روز می‌گذرد. در دوماه اخیر که 30درصد سهام عدالتم را برای فروش واگذار کردم فقط700 هزارتومان برایم واریز کردند. چندین بار به بانک و کارگزاری هم مراجعه کردم اما می‌گویند سهامت فروخته نشده است.
  • 2061...0912: از ابتدای سال که شروع به خرید سهام کردم اگر پولم را صرف خرید نخود و لوبیا می‌کردم الان بیشتر سود کرده بودم. قیمت مواد غذایی از فروردین چندین بار افزایش یافته، اما قیمت سهامی که من خریدم هر روز منفی می‌خورد.