۷۵۲۱...۰۹۱۷: گروه صنعتی ملی (وملی)، چه شد آن قول‌ها و وعده ‌و وعید‌های افزایش سرمایه و تجدیدارزیابی‌هاتون! سهم را به حال خود رها کردید، حتی دریغ از یک گزارش که در چه مرحله‌ای هست! آیا باید تمام سرمایه سهامدار جزء بسوزد و دود شود؟ اطلاع‌رسانی کنید لطفا.

 ۰۹۲۸...۰۹۰۱: بورس در قوس نزولی اصلاح می‌شود. به عبارت دیگر سهامداران حدود ۵۰ درصد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند. با این شرایط مشوق مالیاتی دولت برای افزایش سرمایه شرکت‌ها که باعث افزایش عرضه سهام می‌شود با وجود سایه سهام عدالت قطعا باعث خروج نقدینگی و حقیقی‌ها از بورس خواهد شد.

 ۲۴۶۱...۰۳۸: آقای نمکی،‌ وزیر بهداشت گفتند از یک میلیارد دلار صندوق توسعه برای وزارت بهداشت ما که چیزی ندیدم. الان هم از منابع این صندوق برای بورس هیچ آثاری دیده نمی‌شود. عاجزانه درخواست داریم آن را پیگیری کنید.

۸۶۵۵...۰۹۱۵: برای سهم‌هایی که از قبل داریم و کارگزار ناظر ندارد به کجا مراجعه کنیم؟

۴۹۸۷...۰۹۱۸: توقف نوسان‌گیری روزانه باید زودتر اعمال می‌شد، ولی به هر حال تصمیم خوبی جهت ثبات بازار است. سهامداران هم باید چند روز سفارش فروش نداشته باشند.

۷۸۶۵...۰۹۱۳: اگر دخالت در بورس از بین برود با توجه به اینکه بورس چندین برابر تورم رشد کرده است سقوط بیشتر ارزش سهم‌های بورس منطقی است.

۵۴۳۳...۰۹۰۱: کاری که از اول اشتباه بود حمایت از شاخص‌سازها و لیدر پروری است. حمایت باید از سهم‌های کوچک شروع می‌شد و راهشان را از بقیه جدا می‌کردند که مطمئن باشید به سرعت به کل بازار اعتماد را بر می‌گرداندند. با این کار مردم سعی می‌کنند هرطور شده از سهم‌های کوچک خارج شوند و به سهم‌های بزرگ کوچ کنند و این اشتباه بزرگ است.

  ۹۵۳۴...۰۹۳۵: کاشکی با پولم خانه خریده بودم الان اگر ضرر ۴۰ درصدی‌ام تازه جبران شود به علت گران شدن خانه الان می‌توانم نصفش را بخرم.

 ۲۳۴۴...۰۹۱۲: درخواستی از وزیر اقتصاد دارم اینکه خواهشا پول واحدهای پالایشی یکم که خریداری کردیم برگردانید نه سودش را خواستیم و نه ضررش را. در یک تاریخ دیگر فرصت بدهید تا ویرایش کنیم و هر کسی خواست یا اضافه کند یا مثل بنده خروج بزند. حداقل این کار را بکنید.

 ۶۷۵۶...۰۹۱۲: ‌ بورس برای خرید و فروش سهام است؛ حالا یک ساعت بعد بفروشی یا یک سال بعد. هر قانونی مانع این کار بشود باعث فرار سرمایه از بورس می‌شود. نتیجه ممنوعیت خرید فروش روزانه را دیدیم و این کار باعث پس‌رفت بورس تا قیمت‌های سال ۹۸ می‌شود.

 ۲۱۶۵...۰۹۱۸: آنهایی که پارسال وارد بورس شدند ضرر نکردند هیچ بلکه سودشان را هم بردند یا از سود ضرر کردند ولی ما که از برج ۴ وارد بازار شدیم همه سرمایه‌مان پودر شده است. متاسفانه دولت فقط آن دسته از کسانی را می‌بیند که سود کرده‌اند.