۳۰۹۲...۰۹۹۰: من سهام عدالتم را اواسط خرداد فروختم، اما تا به حال هیچ پولی برایم واریز نشده دلیلش را هم نمی‌دانم. به هرکجا مراجعه می‌کنم کسی جوابم را نمی‌دهد.

  ۳۱۷۱...۰۹۱۳: آقایان فرحانیان و فهیمی مسوولان شرکت سمات می‌گویند در صورت تاخیر واریز پول فروش سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرید. در حالی که این شماره بیش از چند هفته است که کاملا گویا بوده و اصلا اپراتور ندارد که شکایت ما را ثبت و پیگیری کند!

  ۶۵۹۸...۰۹۱۲: لطفا پیگیری کنید که چرا بانک ملت سود سال مالی ۹۸ را از مبلغ ۲۷۲۵ ریال به حدود ۵۰۰ ریال کاهش داده و در مجمع به تصویب رسانده و حق سهامداران خرد را خورده. پس وظیفه ناظر بورس چیست؟ مردم را بیچاره کرده‌اند متولی آن هم کاری از پیش نمی‌برد.

  ۶۶۰۶...۰۹۱۴: الان مدت ۴۵ روز است که نماد «ثشاهد» منفی شده و در ضمن نقدشوندگی هم ندارد. اگر در خرید سهمی اشتباه کردیم مشکل نیست ولی تا چند وقت نتوانیم به نصف پولی که پرداختیم، برسیم ؟ لطفا اگر قانونی در مورد زمان نقدشوندگی سهام در بورس ایران وجود دارد مطرح کنید تا نگرانی سهامداران کمتر شود.

  ۳۱۳۲...۰۹۳۵: بنده حدود ۲۰ روز است است که سهام عدالتم را در سامانه سعدی فروختم. با کارگزاری هم تماس می‌گیرم می‌گوید کسی نیست سهام عدالت را بخرد اما وقتی وارد سایت می‌شوم پیغام صف فروش می‌دهد. این حجم از تناقض که باعث سرگردانی سهامداران می‌شود را چگونه باید تفسیر کرد.

  ۰۹۲۸...۰۹۰۱: مدتی است همه مسوولان برای حمایت از بورس بسیج شده‌اند اما موفق نبودند. سوالی که به وجود می‌آید این است که چرا با وجود ادعای حمایت از بورس پیوسته طرف عرضه تقویت می‌شود ؟ چرا هر هفته عرضه‌های اولیه ارائه می‌شود؟ یک روز وسپهر، یک روز پالایش یکم، یک روز سهام عدالت استانی و نهایتا این خبر که ۵۰۰ شرکت پشت درهای بورس و فرابورس منتظر ورود هستند.