۸۶۸۰...۰۹۱۹: از سهامداران شرکت صنعتی سپنتا هستم. در تاریخ ۹۸/ ۰۹/ ۱۹ به پیشنهاد هیات‌مدیره افزایش ۳۰۵ درصدی سرمایه اعلام شد. ولی در تاریخ ۹۹/ ۰۴/ ۲۹ شرکت این افزایش سرمایه را از دستور کار خارج کرد بنده بیش از ۱۵ سال است سهامدار این شرکت هستم و تاکنون دارایی‌های آن ارزیابی نشده. سوال اینجاست آیا ناظر نباید از این شرکت توضیح بخواهد؟ آیا همان ملک کیلومتر ۹ جاده کرج به قیمت ۱۵ سال قبل است؟ حق و حقوق سهامداران خرد چه می‌شود.

 ۷۱۰۲...۰۹۱۹: من در زمان آزاد کردن سهام عدالت، سهام عدالتم را از غیرمستقیم به مستقیم تغییر ندادم و پشیمانم. الان باید صبر کنم که استان مرکزی که من زیرمجموعه آن هستم وارد بورس شود تا بتوانم معامله انجام دهم یا نه؟ آیا روش‌های دیگری هم هست برای اینکه سهام عدالتم را بفروشم؟

 ۴۷۴۳...۰۹۱۲: برخی از شرکت‌هایی که عرضه اولیه داشته‌اند مانند «لاستیک یزد» و «زرماکارون» پس از تقسیم سود، از پرداخت سود به سهامداران اجتناب می‌کنند، این در حالی است که مدیران بورسی باید این شرکت‌ها را وادار کنند تا از طریق سجام نسبت به واریز سود اقدام کنند.

 ۱۲۵۸...۰۹۱۵: چرا بازار سرمایه این روزها به این صورت مدیریت می‌شود که سهام برخی از شرکت‌های بزرگ شارپی و حبابی رشد می‌کنند اما سهام کوچک اصلاح عمیق می‌خورند.

 ۰۶۲۵...۰۹۱۲: از وقتی وارد بازار سرمایه شده‌ام با توجه به این گرانی‌ها نه‌تنها سودی نکرده‌ام حتی ضرر هم کرده‌ام. اوایل سال مسوولان اعلام کردند وارد بورس شوید تا هم به تولید کمک کنید و هم سود ببرید اما هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد و رسما همه سرمایه‌ام را از دست دادم.

 ۰۳۴۸...۰۹۱۵: مسوولان سازمان بورس و ریاست مجلس به داد ما برسید! با همه تدابیری که اتخاذ شده اکثریت سهام مثبت است و بیشتر سهامداران خوشحال هستند به غیر از سهام بانک دی. نمی‌دانم چرا هیچ ترتیب اثری برای این وضعیت نمی‌دهند و ما سهامداران هر روز بیشتر از قبل متضرر و افسرده هستیم. این روند تا کی ادامه دارد؟ لطفا مارا از این بحران نجات دهید.

 ۷۷۵۴...۰۹۳۵: به نظر می‌رسد که حقوقی‌ها و کارگزاری‌ها از ۲۲مرداد بازار را به هم ریخته‌اند و دودش در چشم سهامدار رفت. به نظرم باید مقامات بلندپایه و قوه‌قضائیه با آنها برخورد جدی داشته باشند.