•   4111...0919: جلسات بورس با مدیران و مسوولان دولتی همچنان ادامه داره اما چیزی که ما می‌بینیم حمایت از سهام شاخص‌ساز است و بیشتر سهام کوچک هیچ حمایتی نمیشن.
  •  4398...0912: اگر به مسوولان سازمان بورس دسترسی دارید لطفا پیشنهاد بدهید اوردر بوک ۵۰ ردیفی روی تابلوی معاملات سایت tsetmc فعال بشه تا سهامداران خرد اسیر اوردرهای فیک و روبات‌های بازیگردان‌ها و نوسان گیران سهام نشوند.
  •  5570...0919: متاسفانه سودی که در ماه‌های ابتدایی سال از طریق بازار سرمایه نصیبم شد باعث شد که بیشتر در این بازار سرمایه‌گذاری کنم که نتیجه‌ای جز ضرر نداشت. وقتی آقای رئیس‌جمهور در تلویزیون ملی نسبت به بورس به مردم اطمینان خاطر می‌دهد و دعوت به سرمایه‌گذاری می‌کند من که شهروندی معمولی هستم به حرفش اعتماد می‌کنم که متاسفانه این اعتماد نتیجه رضایت‌بخشی نداشت. با سرمایه‌گذاری در بورس حدود 20درصد سرمایه اولیه سود کردم و در انتها 50 درصد ضرر. باید به کجا شکایت کنم وقتی به حرف مسوولان اعتماد کردم و ضرر کردم؟
  •  6690...0910: چند روز قبل یکی از مسوولان سهام عدالت از رسانه ملی اعلام کرد پول سهامدارانی را که سهامشان را فروخته‌اند، پرداخت کرده‌اند اما من از20 خرداد که 30 درصد سهام عدالتم را فروختم فقط 400 هزارتومان برایم واریز کردند. سهام عدالتم را به بانک ملی فروخته‌ام اما هر بار به بانک مراجعه می‌کنم می‌گویند مدارکت ناقص است.مدارک هم برایشان برده‌ام باز هم جوابی به من نمی‌دهند. نمی‌دانم این کارگزاری این طور عمل می‌کند یا بقیه کارگزاری‌ها هم همین طورند.
  •  5761...0912: امیدوارم با جلساتی که مسوولان برای بورس برگزار می‌کنند مشکلات بازار حل شود. ما به امید حمایت دولت سرمایه‌مان را وارد بازار کردیم اما بعد از یک ماه ضرر هنگفتی کردیم. امیدوارم یک فکری برای این بازار بکنند و مردم را از این وضعیت نجات دهند.
  •  3252...0914: بنده سهام عدالتم را در شهریور ماه فروختم اما تاکنون هیچ پولی برایم واریز نشده. به شدت به پول این سهام احتیاج دارم اما نمی‌دانم برای دریافت پولم باید چه‌کار کنم.
  •  7709...0912: من سهامداری هستم که تجربه چندانی از بازار ندارم. به نظرم این عده از سهامداران را هم دریابید، همه اطلاعات تخصصی ندارند. دلم می‌خواهد در بورس بمانم اما نمی‌دانم چگونه می‌شود در این بازار ماند یا اصلا صلاح است که بمانم یا نه؟ لطفا به داد سهامداران تازه وارد هم برسید.