• امیر تبسم از ارومیه: با سلام. مشتری کارگزاری آگاه هستم و اخیرا با حجم زیاد ورود به بورس و افزایش نقدینگی با مشکل در سامانه موبایلی و اینترنتی مواجه هستم و به‌رغم مزایای زیاد کارگزاری آگاه منتقد کندی، هنگی و عملکرد اشتباه و تاخیر در عملکرد آساتریدر و سامانه موبایل هستم و متضرر شده‌ام. لطفا رسیدگی کنند تا کوچ سهامداران اتفاق نیفتد.
  • محمد از تهران: متاسفانه کارگزاری مفید با این درآمد میلیاردی دارای یک عیب بزرگ است. ضعیف بودن سامانه تحت وب ایزی تریدر، قطع و وصل شدن متناوب سامانه، تاخیرهای طولانی در ارسال سفارش و پاسخگو نبودن به سوالات کاربران. لطفا گزارشی در این زمینه تهیه کنید.
  • ناشناس: دوستان فکر می‌کنند که شاخص معیار رشد بورس است در حالی که شاخص معیار رشد چند تا شرکت شده و در روزی که 90درصد شرکت‌ها در ضرر هستند، با همین 10درصد شرکت دولتی، شاخص مثبت می‌ماند. دولت هم سهم‌های خوب خودش را در ساعت‌های خارج بازار معامله می‌کند که همین باعث تضعیف اکثر شرکت‌ها شده، چرا باید این اتفاق بیفتد؟ وقتی تقاضا برای سهام دولتی زیاد شده، سهامداران سهم‌های دیگر را صبح می‌فروشند که بعداز ظهر به سهم‌هایی مثل شپنا، شستا، خودرو و خساپا ورود کنند. این یعنی بی‌عدالتی و ظلم در حق سایر سهم‌ها. اگه همه صبح باشد دیگر کسی نمی‌تواند سهمش را بفروشد که خساپا بخرد چون دیگر فرصت نمی‌کند. لطفا این مساله مهم را بررسی کنید.
  • امیر صلواتی از سرخه:‌ چرا کارگزاری‌هایی مثل دانایان پارس یا مفید مشکلی در ثبت سفارش یا لغو سفارش ندارند ولی کارگزاری آگاه تا این حد کاربرانش را اذیت می‌کند؟ یعنی این‌جا هم حرف از رانت و دست‌های پشت پرده وجود دارد؟ کارگزاری آگاه از معاملات ما کاربران سود می‌کند پس چرا از منافع‌مان حمایت نمی‌کند؟ چرا کارگزاری بستری مناسب برای معاملات کاربرانش فراهم نمی‌کند؟
  • فرهاد از تهران: لطفا درمورد سامانه‌هایی که خریدو فروش انجام می‌دهند نیز اطلاع‌رسانی کنید.