گروه بنگاه‌ها: بهرام سبحانی، مدیر عامل فولاد مبارکه از شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری بازدید کرد تا از نزدیک روند پیشرفت این پروژه و تمهیدات لازم درخصوص تست گرم واحدهای انباشت و برداشت و احیای مستقیم این شرکت را با مدیر عامل و سایر مسوولان واحدهای آن، مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد سفید‌دشت چهارمحال‌وبختیاری، در این بازدید که سلطانی، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، سبحانی ضمن بازدید از تمام قسمت‌های این پروژه با تاکید بر نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی وتولید در فاز اول این پروژه، توصیه‌ها و راهنمایی‌های لازم را در این خصوص عنوان کرد و از همه عوامل اجرایی این پروژه خواست تا تمام مقدمات و پیش‌بینی‌های لازم را دراین خصوص در نظر بگیرند تا پروژه با بهترین کیفیت بهره‌برداری شود. وی اظهار کرد: از‌آنجا‌که کار نصب و آماده سازی مقدمات کار، این کارخانه آماده یا رو‌به اتمام است، پیش‌بینی می‌شود، در دی ماه مشعل‌ها روشن وتست گرم واحدهای احیای مستقیم، انباشت و برداشت شروع شود. سبحانی ضمن اعلام رضایت از فعالیت‌های انجام شده و قدردانی از تمام دست‌اندرکاران پروژه عنوان کرد: به یاری خدا ظرف دوماه آینده بارگیری و تست با بار و تولید آهن اسفنجی در این شرکت انجام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، سلطانی، نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد دنیای اقتصاد در چهارمحال و بختیاری پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای این پروژه را مرهون همکاری و همدلی مجموعه فولاد مبارکه و مدیریت فولاد چهارمحال و بختیاری خواند و ابراز امیدواری کرد هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد. شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در حال حاضر در بخش واحد احیای مستقیم، انباشت و برداشت به بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده که این میزان پیشرفت، بیشترین پیشرفت فیزیکی در هفت طرح فولادی کشور است.