ایلنا: رئیس اتحادیه آهن‌فروشان از موافقت سازمان امور مالیاتی با خواسته آهن‌فروشان در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد. محمد آزاد، رئیس اتحادیه آهن فروشان اظهار کرد: با نامه‌نگاری‌هایی که به سازمان امور مالیاتی از سوی اتحادیه صورت گرفت نهایتا مقرر شد تا مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن فروش بین سال‌های ۸۹ تا ۹۲ براساس اعتبارنامه‌های خرید انجام شود و مودیان مالیات بر فروش را بگیرند. وی افزود: در این مدت به دلیل بلاتکلیفی آهن‌فروشان از سال ۹۱ تا ۹۳ تنها در تهران ۱۵۰۰ واحد تعطیل شد و در مشهد ۱۴۰‌واحد و در تبریز نیز ۱۵۰ واحد به تعطیلی کشیده شد و بسیاری از افراد تغییر شغل دادند. آزاد گفت: امیدواریم افرادی که از صنف ما خارج شدند مجددا با تغییر در سیاست‌های سازمان امور مالیاتی مجددا به صنف ما برگردند.

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان خبر داد

موافقت سازمان امور مالیاتی

با خواسته صنف آهن‌فروش

ایلنا: رئیس اتحادیه آهن‌فروشان از موافقت سازمان امور مالیاتی با خواسته آهن‌فروشان در اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

محمد آزاد، رئیس اتحادیه آهن فروشان اظهار کرد: با نامه‌نگاری‌هایی که به سازمان امور مالیاتی از سوی اتحادیه صورت گرفت نهایتا مقرر شد تا مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن فروش بین سال‌های ۸۹ تا ۹۲ براساس اعتبارنامه‌های خرید انجام شود و مودیان مالیات بر فروش را بگیرند.

وی افزود: در این مدت به دلیل بلاتکلیفی آهن‌فروشان از سال ۹۱ تا ۹۳ تنها در تهران ۱۵۰۰ واحد تعطیل شد و در مشهد ۱۴۰‌واحد و در تبریز نیز ۱۵۰ واحد به تعطیلی کشیده شد و بسیاری از افراد تغییر شغل دادند. آزاد گفت: امیدواریم افرادی که از صنف ما خارج شدند مجددا با تغییر در سیاست‌های سازمان امور مالیاتی مجددا به صنف ما برگردند.